یادداشت
گفتگو و گزارش

خدمات رایگان پزشکان و دندانپزشکان اصلاح‌طلب استان به دانش‌آموزان/ حضور تیم سلامت انجمن جامعه پزشکی در مناطق محروم

خدمات رایگان پزشکان و دندانپزشکان اصلاح‌طلب استان به دانش‌آموزان/ حضور تیم سلامت انجمن جامعه پزشکی در مناطق محروم

پزشکان و دندانپزشکان اصلاح طلب استان در قالب تیم سلامت انجمن اسلامی جامعه پزشکی به دانش آموزان خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان می دهند.

به گزارش افتونیوز، دکتر وحید توانا سخنگوی انجمن اسلامی جامعه پزشکی در جمع خبرنگاران گفت: تیم سلامت این انجمن متشکل از پزشکان و دندانپزشکان استان با حضور در روستاها و مناطق محروم استان، به دانش آموزان خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی ارائه می دهند. وی افزود: این برنامه تحت عنوان طرح ویزیت رایگان انجمن آغاز شده است و نیازمند همکاری بیشتر برخی از نهادهای مرتبط برای ارایه خدمات بهتر و گسترده تر هستیم . دکتر توانا به مصوبات شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان اشاره کرد و بیان داشت: طرح ویزیت رایگان این انجمن در مدارس و روستاهای سطح استان اجرا می شود و تنها به یک شهرستان خاص محدود نمی شود. ایشان همچنین گریزی به دیگر برنامه های این تشکل زد و اظهار داشت: برگزاری همایشی در رابطه با آسیب های اجتماعی نظیر خودکشی، اعتیاد و … در آینده ای نزدیک از دیگر برنامه های عمومی این انجمن در استان می باشد.  
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 سیامک آراد کرائی 1396/10/20 8:29:7

    با تمام وجودی که یک اصلاح طلبم و ارزش چنین کاری را می دانم باید عرض کنم که حرکت چیزی جز "شوآف" نمی باشد. کدام تیم و به کدام مکان ها اعزام شده اند. متاسفانه جز بهره برداری رسانه ای چیز دیگری نمی باشد. پزشکان قدر و توانمندی در استان وجود دارند که ماهیانه میلیون ها تومان در سکوت محض کمک می کنند و صدها نفر را ویزیت رایگان می نمایند. دوستان، عزیزان؛ جامعه پزشکی را آلوده به سیاست نکنید و خواهشی که بنده دارم آن است که پوپولیسم را در جامعه نشر ندهید.

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1396/10/19 20:36:34

    اینا فقط دو نفرن..... توانا و پناهی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها