یادداشت
گفتگو و گزارش

دکتر فتاحی وحدت بخش اصلاح طلبان کهگیلویه و چرام

دکتر فتاحی وحدت بخش اصلاح طلبان کهگیلویه و چرام
گزینه فرماندار بومی برای چرام می تواند به توسعه این شهرستان در آینده کمک کند دکترهادی فتاحی اصل از نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت و تدبیر و امید و گزینه فرمانداری چرام می تواند عامل وحدت بخش اصلاح طلبان و حامیان دولت در کهگیلویه و چرام باشد. به گزارش افتونیوز,این روزها بحث انتخاب فرمانداران کهگیلویه بزرگ بحث داغ محافل سیاسی و مجازی و رسانه ای می باشد. یکی از نیروهایی که برای فرمانداری چرام مطرح می باشد از فرزندان بومی شهرستان چرام یعنی دکتر هادی فتاحی اصل می باشد. روستازاده ای از دیار چرام و بخش سرفاریاب که به لطف هوش و ذکاوت خود دارای رزومه قوی و مدیریتی در بخش های مختلف می باشد که از اصلاح طلبان شناسنامه دار و حامیان دولت اصلاحات و تدبیر و امید می باشد. دکترفتاحی اصل دارای رزومه و تحصیلات دکترای علوم سیاسی است و از نیروهایی است که برای همه نیروهای سیاسی و موسپیدها و جوانان جریان اصلاح طلب در کهگیلویه و چرام احترام قائل هست. وی با توجه به جوانی و تجربه خوبی که در حوزه های مختلف مدیریتی و سیاسی داشته می تواند به عاملی برای کمک به جوانان تحصیلکرده و نخبگان شهرستان چرام باشد. حقوق شهروندی که مورد تاکید رئیس جمهور محترم دکتر روحانی می باشد و آگاهی کامل فتاحی به این منشور می تواند عاملی برای احترام به همه سلایق و افراد جامعه در شهرستان چرام باشد که در ادارات چرام این امر یعنی رعایت حقوق شهروندی نهادینه شود. فتاحی علاوه بر بینش سیاسی و تحصیلات مرتبط در حوزه مدیریتی هم دارای رزومه قوی بخصوص در حوزه های جهاد کشاورزی و عشایر می باشد که با توجه به پتانسیل های ویژه شهرستان چرام که از قطب های کشاورزی استان می باشد می تواند باتوجه به سوابق مدیریتی خود در این حوزه ها به توسعه اقتصاد کشاورزی و اشتغالزایی در این حوزه کمک ویژه ای نماید. دکتر فتاحی علاوه بر این با زیست بوم هر دو منطقه چرام و کهگیلویه به خوبی آشناست و می تواند به عامل وحدت بخش اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهرستان چرام و کهگیلویه تبدیل شود. او که زاده شهرستان چرام در روستای سواری و بخش سرفاریاب است می تواند گزینه مناسبی برای فرمانداری شهرستان چرام باشد. با نگاهی به رزومه مدیریتی دکتر فتاحی اصل و همچنین اینکه وی بومی شهرستان چرام است می توان به توسعه شهرستان چرام در سالهای پیش رو امیدوار بود .   نگاهی به سوابق مدیریتی دکتر فتاحی   هادی فتاحی اصل متولد ۱۳۴۸شهرستان چرام مدرک:دکترای علوم سیاسی سابقه: ۲۵سال( کارمند رسمی استانداری) سابقه مسولیت *معاون جهاد سازندگی کهگیلویه *معاون جهاد کشاورزی شهرستان دنا *مسول صندوق مهر رضا *مسول تعاونی های تولید کشاورزی استان *رییس اداره توسعه روستایی استان *رییس امور عشایر کهگیلویه *رییس تعاون روستایی کهگیلویه *مسول تشکل های غیر دولتی استانداری* معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در حال حاضر است
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 ناشناس 1396/11/8 19:34:4

    لطفا احساسي و تعصبي نظر ندهيم،ايشون هميشه از شناخته شده هاي اصلاح طلب بوده و هستند، سابقه مديريتي موفق داشته و اينكه در دولت اصولگرا مسوليت داشته نشانه كارايي ايشان ميباشد. ضمن اينكه كارايي مهم است نه اصولگرا يا اصلاحاتي بودن..

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1396/11/8 19:8:6

    ملاك هاتون براي مدير موفق چيه؟؟ دليلتون براي اصولگرا بودن ايشان بي اساس و غيرمنطقي است، لطفا از روي احساس و تعصب حرف نزنيم ..

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1396/11/8 19:1:34

    لطفا از روي تعصب حرف نزنيد دوست عزيز،ايشان از مهره هاي كاري و موفق اصلاحات بوده و هستند و اينه در دولت اصولگرا مسوليت داشته نشانه كارايي ايشان بوده نه اصولگرا بودن، ضمن اينكه اصولگرا يا اصلاح طلب بودن مهم نيست و كارايي مهم است.

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1396/11/6 3:11:6

    چرام به فرزندان بومی و تحصیل کرده خود نیاز دارد اینقدر نیروی تحصیل کرده و توانمند در شهرستان چرام وجود دارد که نیازی به امثال فتاحی اصول گرا نیست ،فتاحی یک اصول گرای محض بوده که در زمان بزرگواری پست گرفته و مدیر توانمندی نبوده و نیست نسخه برای چرام نپیچید، امثال فرخنده قدم زاده در چرام زیادند که هم تحصیلات عالیه دارند و هم توانمندی خود را به اثبات رسانده اند ،چرام فقط نیروی چرامی میخواهد و بس ....

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1396/11/1 12:31:53

    فعلاً کارمند رسمی وزارت کشور و چند سال در استانداری استان مشغول بکار بوده و معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و دارای دکترای علوم سیاسی و فعلاً کشور نیاز به مدیران جهادی دارد که با روحیه جهادی شبانه روز دنبال راهکار و پیگیری مطالبات به حق مردم باشند چرا که هر جای کشور مشکلی پیش بیاید می گویند با مدیریت و روحیه جهادی باید مشکل حل شود پس دکتر فتاحی یکی از مدیران جهادی است که با روحیه جهادی می تواند پاسخگویی مطالبات برحق صاحبان اصلی انقلاب اسلامی که همان مردم باشد باشند

    پاسخ
  • 6 وکیل دادگستری 1396/10/30 23:1:17

    کجا درس خوندن؟ لیسانس چی دارن؟ فوق لیسانس چه خوندن؟ سوابق مدیریتیش به علوم سیاسی ربطی نداره؟؟

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1396/10/30 15:24:45

    حضرت امام خامنه ای فرمود : روحیه جهادی باید در جامعه حفظ گردد دکتر فتاحی از سنگر سازان بی سنگران، دارای مدیریت جهادی چرا که استخدام جهاد سازندگی بوده، مسئولیت داشته در معاونت جهاد سازندگی، معاونت جهاد کشاورزی، رئیس اداره امور عشایری، رئیس اداره تعاون روستایی، دارای مدرک مهندسی کشاورزی و دکترای علوم سیاسی، و معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری با هوش و زرنگ، آشنایی و اشرافیت کامل بر شهرستان چرام دارد چرا که زادگاه او چرام و سرفاریاب روستای سواری و از بچه های جهاد سازندگی است که نقطه به نقطه استان آشنایی دارند.

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1396/10/30 9:8:19

    این همه دکتردکتر واصلاح طلب اصلاح طلب نکنید فتاح پورراهم همینطوربزرگ کردید تاروسیاه بدرشد حالا نوبت فتاحی ست.مصیبتی بالاترازاین برای مردم چرام نیست.مگرپاداش وافسردیر وباقرفر اصلاح طلب نبودن.این گزینه های تحمیلی رانمی پذیریم.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها