یادداشت
گفتگو و گزارش

فتاحی اصلاح طلب مورد اعتماد همه سلایق سیاسی

فتاحی اصلاح طلب مورد اعتماد همه سلایق سیاسی
دکتر فتاحی از نسل اصلاحطلبانی است که مور اعتماد همه سلایق سیاسی و پایبند و ملتزم به ولایت و دارای چهره فرهنگی بالایی می باشد که فراتر از جریان های سیاسی استان ایشان را درمدیریت،پاک دستی،دلسوزی و مهارت و وحدت طلبی قبول دارند/اگر فرمانداربه پارامترهای بومی و غیربومی و طایفه گرایی انتخاب شود قطعا درکوره ی راه تعصب و ملیت به راه ناصواب خواهد رفت/ بسم الله الرحمن الرحیم حقیر سالهاست ک در محضر اساتید مختلفی دروس علمی و اخلاقی رو تلمذنموده ام و از دین مبین اسلام فهمیده ام که دیانت و سیاست دو اصل جدایی ناپذیرند... این روز ها که هوای شهرم و مردمانش ،اندکی غبار کم لطفی گرفته و زبانهایی به ناحق و تعصب الود سوار بر موج تفرقه و طایفه گرایی شایعه میسازند وظیفه دارم که با فهم حقیقت طلبی و خدا محوری برای دوستانم معروضه دارم : چرام ریشه در فرهنگ و تمدن دارد،چرام سرزمین تلاش و کوشش است چرام در همه صحنه ها انقلاب و دفاع مقدس و...حضوری آرمانی داشته است ومردمان با اصالت ان چون دانه های تسبیح به هم پیوند خورده اند. همشهریان عزیزم: مدیریت در نظام اسلامی تکلیفی شرعی است که حق صالحان و نیکوکاران است همانطور ک خداوند میفرماید( تود الامانات الی اهلها) اگر فرماندار به پارامترهای بومی و غیره بومی و طایفه گرایی انتخاب شود قطعا در کوره راه تعصب و ملیت به راه ناصواب خواهد رفت... وظیفه من و شما در این ایام حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب و مسئولین  لایق میباشد همانطور که فرمایش رهبری همیشه بر همدلی بوده است. این روزها مشکلات و معضلات بیکاری و گرانی امان مردم را بریده و تمام اردوگاه تا دندان مسلح دشمن چهار چشمی مراقب غفلت و اشتباه من و شمایند، با آگاهی و بصیرت و همنوا با روح امیدو دلگرمی به همه مسئولان استان بالااخص استاندار محترم سفارش مینمایم:معیار اصلح بودن و سابقه درخشان در مدیریت آن هم در بخش های جهادوکشاورزی استان بر هر معیاری ارجح میباشد. و حقا که مستحقیم فرماندار شهرستان چرام دارای : -مدرک دکترای علوم سیاسی و مسئولیت هایی از جمله ۱-۲۵سال سابقه خدمت دلسوزانه در این نظام مقدس۲-معاون جهاد سازندگی کهگیلویه ۳-معاون جهاد کشاورزی شهرستان دنا۴-مسئول صندوق مهر رضا ۵- مسئول تعاونی های تولید کشاورزی در استان ۶-رئیس امور عشایر کهگیلویه ۷-رئیس تعاونی روستایی کهگیلویه ۸-مسئول تشکل های غیره دولتی استانداری ۹- معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری در حال حاضر می باشد .. به مصداق تکلیف شرعی و احساس مسئولیت اجتماعی با الگو گرفتن از شجاعت مرحوم مدرس به همشهریان عزیز و با فرهنگم عرض مینمایم: پرچم مقدس ایران عزیز و وجب به وجب خاک ایران سرای من است همپا با همه مردمان همیشه در صحنه جهت همراهی و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به احترام انتخاب هیئت دولت محترم مبنی بر انتخاب استاندار مردمی محبوب با غیرت جناب دکتر احمدی در راستای همراهی و حمایت از مسئولین متخصص و متعهد راه پیشرفت و توسعه شهرستان چرام با انتخاب جناب دکتر فتاحی سریع پیموده خواهد شد مطمئن باشید که جناب دکتر فتاحی از نسل اصلاح طلبانی است ک مورد اعتماد همه سلایق سیاسی و پایبندو ملتزم به ولایت و دارای چهره فرهنگی بالایی میباشد که فراتر از جریان های سیاسی استان ایشان را در مدیریت ،پاک دستی، دلسوزی و مهارت و وحدت طلبی قبول دارند .
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 ناشناس 1396/11/9 13:44:25

    برادرم آرام در مورد دوست خوبم دکتر فتاحی هرچه از خوبیهاش گفتی گل گفتی اما خواهش من اینه که اصلاح طلبی را درست هزینه کنیم چون سالهای اخیر اصلاحات و اصلاح طلبان اصیل ضربات مهلکی از فضای مه آلود بوجود آمده خورده اند. ضمنا دکتر فتاحی اکنون اصلاح طلب قابلی است وقطعا حقش در این حد هست.

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1396/11/1 0:5:37

    دکتر هادی فتاحی اصل از نسل روستا و عشایر همانگونه که چند سال رئیس اداره تعاون روستایی، چند سال رئیس اداره امور عشایری شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده بوده، معاونت جهاد سازندگی و بعداز ادغام معاونت جهاد کشاورزی و از نیروهای جهادی که اشرافیت کامل بر شهرستانهای کهگیلویه و چرام دارند، نیروی متخصص و فنی و دارای مدرک تحصیلی مهندسی کشاورزی و دکترای علوم سیاسی چرا که فرمانداری در حوزه کاری موفق واثر گذار است که فنی و سیاسی باشد

    پاسخ
  • 3 ]چرامی 1396/10/30 8:22:16

    فتاحی فقط برای خدمت به زادگاه وشهرستانش این را قبول کرد وگر نه جای بهتر از این می توانیت برود

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1396/10/30 7:35:33

    منطقیان ریشسفید اصلاحطلبان بود با عدل هاشمی بود گیر به فتاحی دادی

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1396/10/29 23:37:28

    آدم هر چی هست چه اصلاح طلب یا اصولگرا یکرنگ باشه

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1396/10/29 12:43:5

    واقعا متاسفم برای این سایت که اسمشو اصلاح طلب هم گذاشته!!!! این آقا در فراز و نشیب اصلاح طلبی کجا بوده؟! ۸ سال همراهی با بزرگواری و این اواخر همراهی با موحد یعنی اصلاح طلبی؟!! اصلاح طلبی به کجا میره؟؟!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها