کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع چندمنظوره یاسوج/ نرگس نژاد: از تکنولوژی‌های جدید در این پروژه استفاده می‌شود

کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع چندمنظوره یاسوج/ نرگس نژاد: از تکنولوژی‌های جدید در این پروژه استفاده می‌شود

طی آئینی با دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس،عملیات اجرایی پروژه مجتمع بزرگ تجاری،فرهنگی،ورزشی وتفریحی شهریاسوج توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور و با حضور مدیرعامل سرمایه گذاری عمران وساختمان معین کوثر انجام شد.

مدیرعامل سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثردر خصوص این پروژه  اظهار داشت: این پروژه بزرگ بالغ بر 90 هزارمترمربع زیربنا دارد وبالغ بر 200 میلیارد تومان برای ساخت آن برآورد شده است.

کرامت نرگس نژاد ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی کشور در اختصاص دادن زمین و شهرداری در زمینه پروانه ساخت همکاری ومشارکت داشتند.

نرگس نژاد با بیان اینکه  این پروژه چند مشخصه منحصر بفرد دارد، تصریح کرد: از جمله مشخصات این پروژه معماری مناسب و متناسب با جغرافیایی بومی استان است،که در شهر نوپای یاسوج ،نبود یک اثر تاریخی و برگرفته از فرهنگ غنی استان به چشم می خورد، به همین خاطر در این پروژه از طرح سیاه چادر و گبه استفاده می‌شود.

مدیرعامل سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر ابراز داشت: این پروژه به لحاظ عملکردی یک مرکز خدمات شهری است، که سطح کمبود خدمات شهری یاسوج را جبران می کند.

نرگس نژاد با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهریاسوج نبود پارکینگ است اذعان داشت: این پروژه در مرکز شهرواقع شده و بالغ بر 1400 واحد پارکینگ در سه طبقه درنظرگرفته شده،که هم می تواند نیازخود مجتمع وهم نیاز شهررا برطرف نماید.

وی از طراحی 3 سالن سینما، 5000 هزارمتر مربع مجتمع رستورانی، طراحی فضاهای ورزشی،طراحی مغازه ها،شهربازی دیجیتال و هایپرمارکت با مساحت بالغ بر 3500 متر در این مجتمع خبر داد.

نرگس نژاد عنوان کرد: دراین مجتمع همه نیازمندی های سنین مختلف تدارک دیده شده وطراحی ما براساس سطح خدمات برای یک روز می باشد،که خانواده ها می توانند به مقدار نیاز خود دراین مجتمع برای یک روزسرگرم باشند.

وی این پروژه را یک نقطه عطف شهری دانست و بیان داشت: از تکنولوژی های جدید در این پروژه استفاده خواهیم کرد،خصوصا در سقف این مجتمع قرار است از سقف صنعتی،سبک وپیش تنیده استفاده شود.

مدیرعامل سرمایه گذاری عمران وساختمان معین کوثرخاطرنشان کرد: زمان بهره برداری از این مجتمع 40 ماه تخمین زده شده که ما سعی داریم 6 ماه زودتر کار بهره برداری را با رعایت استاندارها وکیفیت به اتمام برسانیم.

نرگس نژاد با بیان اینکه درساخت این مجتمع ازنیروهای بومی استفاده می شود،خاطرنشان کرد:اشتغال زایی این پروژه 2 هزار نفر بصورت مستقیم وغیر مستقیم خواهد بود.

وی در پایان ازهمکاری ومشارکت اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر برای همکاری و مشارکت در این پروژه با این حجم اعتباردرنظرگرفته شده تقدیر کرد.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="2613,2614,2615,2616,2617,2620,2622,2623,2624,2625,2626,2627"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 لر 1395/11/7 21:4:48

    برای برها کارها کنید در خرم اباد هم 300 ملیارد سرمایه گذاشته قدرش رو بدونید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها