یادداشت
گفتگو و گزارش

اصلاحات بدون توسعه سیاسی ممکن نیست / کارنامه کاری موحد و هاشمی پور قابل دفاع نیست/تصاویر

اصلاحات بدون توسعه سیاسی ممکن نیست / کارنامه کاری موحد و هاشمی پور قابل دفاع نیست/تصاویر

تنها راه توسعه کهگیلویه تصمیمات مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی و توسعه سیاسی و به تبع ان احزاب می باشد .

به گزارش افتونیوز، جمعی از جوانان فعال اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ با دکتر علی کامرانی در یک گفتگوی صمیمی با هم نشستی برگزار کردند .

در این نشست جمعی از جوانان به ایراد نقطه نظر ، پیشنهاد و انتقادات خود پرداختند.

جوانان حاضر در جلسه هم چنین خواستار استیفای حقوق تضییع شده حوزه کهگیلویه بزرگ شده و با انتقاد از شرایط موجود حاکم بر جریان اصلاحات در کهگیلویه خواستار انسجام ، وحدت و اتحاد جریانی برای انتخابات پیش رو شدند. در پایان جلسه دکتر کامرانی با تبریک ایام الله دهه فجر، شعارهای اصلاح طلبان را منبعث از ارمان های انقلاب دانست که همان استقلال ، ازادی ، و جمهوری اسلامی بود که ملت ما انقلاب کردند تا در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند ، تاعدالت که جوهره اسلام است برقرار گردد،تا ازادی بیان و اندیشه مبتنی بر تفکر در جامعه به وجود اید و تا اینکه کشور مستقل شود . وی در ادامه گریزی به انتخاباتهای سال ۹۲ و۹۴ و ۹۶ زدند و به انها اشاراتی داشت. معاون ستاد روحانی در انتخابات ریاست جمهور در استان و کاندید اصلاح طلبان در سال۹۴ حوزه کهگیلویه بزرگ ادامه داد :من بر ان عهد کماکان هستم که هیچگاه دروغ نگوییم و انجایی که نتوانستم کاری انجام بدهم به صراحت خواهم گفت . وی افزود ما باید به سوی توسعه سیاسی برویم چرا که اصلاح طلبی بدون توسعه سیاسی ممکن نمی باشد و بنیان و اساس توسعه سیاسی تحزب می باشد. کامرانی به جلسات مکرر خود با چهره های ملی اصلاح طلب اشاره کرد و گفتند دیدارهای متعددی با سید محمد خاتمی،سید هادی خامنه ای،عارف،مرعشی ،موسوی لاری، منتجب نیا، شجاعپوریان و…داشته ام و در ان جلسات به طور صریح پیام و خواسته های شما را به انها انتقال دادم . این فعال اصلاح طلب با اشاره به اینکه در زمان استانداری اقای خادمی جمعی زیادی از وابستگان نسبی ایشان بدون رعایت ضوابط قانونی و اداری به کار گرفته شده اند که اغلب(خاله خرزویی) بوده و این کار باعث انتقادات شدید و مداوم اینجانب به این عملکرد وی شده بود و امروز می بایست ایشان و حلقه مشاورین و سیاسیون حامی ایشان باید پاسخگوی رفتار غیر اصلاح طلبانه شان باشند. وی در سخنان خود به عملکرد استاندار جدید اشاره داشته و عملکرد ایشان را در انتصاب معاونین اصلاح طلب خوب و قابل دفاع دانست و سپس به جلسه ای که با استاندار(دکتر احمدی) داشت اشاره نمود و گفتند به صراحت به ایشان عرض کردم مادمی که در این مسیر فکری باشد از حمایت ما برخوردار خواهید بود. دکتر کامرانی با اشاره به اینکه جوانان موتور محرکه اصلاحات هستند افزود حقیر مرتبا و مکررا خواستار حمایت مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از جوانان گردیدم ایشان هم چنین به ماجرای انتقاد به اقای جهرمی وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری استان نیز اشارتی داشتند و گفتند در ان جلسه به وزیر محترم عرض کرده بودم که پیام اصلاح طلبان و به ویژه جوانان به اقای ریس جمهور برسانند و بگویید ما از برخی انتصابها و انتخاب وزرا نگران و ناراضی هستیم و به اقای جهرمی گفتم شما کانال ارتباطی بین جوانان اصلاح طلب و ریاست محترم جمهور باشید. وی سپس حق حوزه کهگیلویه بزرگ را باداشتن اندیشمندان ، نخبگان ،تحصیلکردهای دانشگاهی بیشتر از ان چه که وجود دارد دانست و خواستار اتحاد و انسجام جریان فکری شد.

کامرانی افزود: من برای شان انسانی نماینده فعلی و ادوار مجلس در حوزه کهگیلویه بزرگ احترام قائلم ولی سئوال اساسی این است ایا عملکرد و کارنامه کاری انان در خور و شان مردم کهگیلویه بوده و قابل دفاع است ؟

دکتر کامرانی قوم گرایی و عصبیت را سم مهلکی دانست و گفت تنها راه توسعه کهگیلویه تصمیمات مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی و توسعه سیاسی و به تبع ان احزاب می باشد .

وی در پایان یاداور شدند که من حرفها و مطالبات به حق شما راصریحا به شخص استاندار محترم و معاونین ایشان خواهم رساند . بنده با صراحت اعلام میکنم در دور اینده حقیر کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه کهگیلویه بزرگ خواهم بود و خود را مستظهر به پشتبانی جریانی و خاصه جوانان اصلاح طلب و مردم میدانم و چنانچه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ اینجانب را مورد حمایت قرار داده در صحنه خوام ماند و اگر به هر دلیلی بروری گرینه دیگر به عنوان کاندید جریان اصلاحات اجماع نمایند با کمال افتخار و تمام توان از گزینه مورد اجماع حمایت خواهم کرد.

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 احمد 1396/11/21 13:53:51

    درود بر دکتر کامرانی

    پاسخ
  • 2 علی 1396/11/21 7:2:56

    درود بر ابرمرد اصلاحات کهگیلویه درود بر صداقت و شجاعت دکتر کامرانی

    پاسخ
  • 3 جوان 1396/11/21 1:6:6

    خیلی بی جا کردی چنین تیتری زدی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها