یادداشت
گفتگو و گزارش

اجرای 38 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان/ مطالعات اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای لنده و باشت تکمیل شد

اجرای 38 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان/ مطالعات اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای لنده و باشت تکمیل شد

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری بیش از 38 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح پنج شهر دهدشت، یاسوج ، چرام، سی سخت و دوگنبدان اجرا شده است.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، مسعود مرادیان صبح امروز در بازدید از پروژه های آبفای دهدشت اظهار کرد: در همین مدت بیش از 4943 فقره انشعاب فاضلاب در سطح 5 شهردارای شبکه فاضلاب استان نصب و اجرا شد.

وی از اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سی‌سخت با پیشرفت فیزیکی 70 درصد به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های حوزه مهندسی و توسعه آبفای استان یاد کرد و گفت: اجرای و تکمیل این تصفیه‌خانه فاضلاب نقش موثری در تسریع اجرای طرح فاضلاب شهر سی‌سخت خواهد داشت.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چرام را از دیگر پروژه‌های مهم آبفای استان در این شهر دانست و گفت: این پروژه نیز تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرادیان از انجام و تکمیل مطالعات طرح تاسیسات فاضلاب شهر های باشت و لنده در سال جاری خبر داد و گفت: اجرای این دو طرح در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو تصویب و مقدمات جذب اعتبار برای شروع پروژه های مذکور انجام گرفته است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها