یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تقدیر وتشکر خانواده آرام از مردم

پیام تقدیر وتشکر خانواده آرام از مردم

خانواده مرحوم حاج خدامراد آرام با انتشار پیامی از حضور مردم و مسئولین در مراسم تشییع و ترحیم تقدیر و تشکر کردند.

 متن پیام در پی می آید

*بسم الله الرحمن الرحيم*

مثل عادت زمان كه مرگ می پراكند به روي زندگی عادت پدر نمردن است او نمرده و به خواب رفته است ما كنار خواب او نشسته‌ايم او به خواب رفته است و بس كه خسته است عادتش شكسته است...

دنیای با پدر بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم اما، شجاعت، وفاداری و جوانمردی اش به ما آموخت که محبت های بی منت و بی صدا و نشاط و سرزندگی او را که جاودانه در زندگی مان سبز است، فراموش نکنيم.

به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، اقوام، همكاران و مسئولان كه به وسعت قلبهايتان آمديد و بازماندگان را در تحمل این مصیبت بزرگ یاری بخشیديد و در مراسم تشيع، تدفين و ترحيم آن روانشاد، با قطره اشکی، ارسال متن تسليت، ارسال اعلاميه، پارچه و پلاكارد، سایت و کانالهاهای مجازی، خبرگزاری ها، تلفن و پيام، قلب های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید، و چون باران رحمت آمدید و مرهمی بر قلب داغدارمان بوديد، صمیمانه تشکر می کنم.

همچنین نظر به این كه قادر به قدردانی حضوری و تلفنی نشده ایم، یک بار دیگر دست همه شما را می فشاریم و می بوسیم و دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می کنیم و سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

محبت و صفایتان را ارج می نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران، هرگز از هم نگسلد.

خانواده آرام

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 پوریا پورمحمدی 1396/11/28 10:18:22

    با سلام و احترام ؛ خانواه محترم آرام عرض تسلیت مجدد بنده را پذیرا باشید. خداوند روح آن عزیز سفرکرده را قرین رحمت ایزدی شان فرمایند. آمین یا رب العالمین

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1396/11/28 0:11:53

    یادش یادگار خواهد مان خدا رحمتش کنه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها