یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تسلیت رهبری و رئیس جمهور در پی سانحه‌ سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج

پیام تسلیت رهبری و رئیس جمهور در پی سانحه‌ سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج

رهبر معظم انقلاب در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران ــ یاسوج و جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در این حادثه پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش افتونیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران ــ یاسوج و جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در این حادثه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است.

بسمه تعالی سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثّر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز می‌دارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت می‌کنم. مسئولان ذی‌ربط لازم است همه‌ی تلاش و همکاری خود را برای اقدامهای لازم در این مورد به‌کار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.

سیدعلی خامنه‌ای 29بهمن1396

**************************************************

رییس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن عده ‏ای از هموطنان عزیز شد، تسلیت گفت.

به گزارش افتونیوز رییس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن عده‏ ای از هموطنان عزیز شد ، تسلیت گفت. متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان باختن عده ‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید. اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‏های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می گویم و از درگاه ایزدمنّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم. لازم است وزیر راه و شهرسازی بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاههای ذیربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار اینگونه رخدادهای ناگوار به عمل آید. حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها