یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تسلیت جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در پی سانحه هوایی

پیام تسلیت جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در پی سانحه هوایی

دنا هم چون ساکنان سرزمینش دراین  روزها اشک غم میبارد

به گزارش افتونیوز، در پی وقوع حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و کشته شدن 66نفر از هموطنان، جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در پیامهای جداگانه این مصیبت را تسلیت گفتند.

متن این پیام در پی می آید

سر کوه بلند آمد سحر باد

زطوفانی که میآمد خبر داد

درخت و سبزه لرزیدند و لاله

بخاک افتاد و مرغ از چهچه افتاد.

سر کوه بلند ابرست و باران.

زمین غرق گل و سبزه ی بهاران.

گل و سبزه ی بهاران خاک و خشت ست

برای آنکه دور افتد زیاران.

سر کوه بلند آهوی خسته

شکسته دست و پا، غمگین، نشسته.

شکسته دست و پا دردست، اما

نه چون درد دلش کز غم شکسته.

سر کوه بلند آمد عقابی.

نه هیچش ناله ای، نه پیچ و تابی.

نشست و سر بسنگی هشت و جان داد؛

غروبی بود و غمگین آفتابی.

پرواز آسمانیان سریع و آنی بود ،

طیاره ی  کوچ با شصت مسافر آسمانی به زمین برخورد و شصت کبوتر مهاجر آسمانی شدند واز میان ما رفتند

ازدست دادن اینهمه عزیز که گلچینی از بهترینها بودندمصیبت بزرگی است.

دنا هم چون ساکنان سرزمینش دراین  روزها اشک غم میبارد ،قامتها خم میشوند از این همه درد اما استواری دنایش میخواندمان بر ایستادن. ،قلم از بیان وسعت این حادثه  غم انگیز و جانکاه ناتوان  است. دست به آسمانها  دراز می کنیم و از خداوند قادر و متعال  می خواهیم راه صبر بر این مصیبت را بر ما هموار کند.

تسلیت به خانواده های داغدیده  واژه کوچکی است در برابر این غم جانسوز  ،همدردی ما را بپذیرید، در غمتان شریک هستیم و در کنارتان  خواهیم ماند.

روحشان شاد و یادشان  تا ابد گرامی باد.

فرید مرادیان ، ایرج اقبالفر، علی عسکر اکبر زاده، مهران پوزش، آیت پوزش، مهدی خادمیان، عبدالکریم خرمی، سیدعباس سجادی اصل، ابوطالب صادقی، وحید محمدی تبار، روح اله ملک پور

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 .... 1396/12/3 20:12:44

    ▪️🏴▪️ شب است و آسمان را غـم گرفته سڪوتم با نگاهـش دم گرفته♡ شب است و کهکشانی در ڪنارم ولی از دوریـت من بیقـرارم ▪️حادثه تلخ سقوط هواپیما را به مردم عزیز ایران تسلیت می گوییم.

    پاسخ
  • 2 غم 1396/12/1 21:11:38

    گناه آسمانی که شمارابه قعرکوه های پرازبرف برد،وگناه کوه دنایی که درآغوشتان کشید، را هرگز نخواهیم بخشید میان بودن و یادتان ، یادتان را برایمان گذاشتید و بودنتان را افسانه ساختید.😔 حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد ، عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد ، گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی ، یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد.

    پاسخ
  • 3 Haji 1396/12/1 20:57:45

    شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم

    پاسخ
  • 4 Shokoohi 1396/12/1 20:47:8

    خبر کوتاه و غیر منتظره بود😢 چهره های خندانشان رو به آسمان کردند ورفتند. تسیلت واقعاواژه کوچکی است.مارودرغم خودتون شریک بدونید😔 اگر از میان ما، زودتر از همه، زندگی شما را فرصت زنده بودن، به اتمام نمی‌رسانید، چیزی از آسمان و زمین کم نمی‌شد؛ ماندن شما باری بر دوش زمین اضافه نمی‌کرد؛ شادیتان از شادی کسی نمی‌کاست؛ و غمتان اندوه جهان را فزونی نمی‌داشت؛ تنها و تنها سالیانی بیشتر؛ سالیانی که برای تاریخ به سان لحظه‌ای چشم بر هم زدن است؛ اینکه تنها حضورتان کمی ادامه می‌داشت؛ مانند درختانی که همسالان شمااند؛ یا بناهایی که شاید اکنون مانند آنها خسته و باوقار سال‌های میانسالی را می‌گذراندین؛ همین تعداد کافی بود؛ لازم نبود حتی به سان کوهی قرنها پابرجا باشید؛ این روزهای بیشتر از روزگار، چیزی نمی‌کاست؛ این روزهای بیشتر، به ما چه چیزها که نمی‌افزود؛ همانند پرستوهای عاشق شما رفتین، غمتان در خانه هامان...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها