یادداشت
گفتگو و گزارش

یکی از برکات سفر رئیس جمهور ایجاد فضای وحدت و همدلی بود/ ستاد آسیبهای اجتماعی تشکیل می‌شود

یکی از برکات سفر رئیس جمهور ایجاد فضای وحدت و همدلی بود/ ستاد آسیبهای اجتماعی تشکیل می‌شود

فرماندار بویراحمد گفت: یکی از برکات سفر رئیس جمهور به استان ایجاد فضای وحدت و همدلی بین مردم، مسئولان و جریانهای سیاسی بود.

به گزارش افتونیوز، سیدمحمدکاظم نظری در نشست با خبرنگاران با تشکر از مردم به دلیل استقبال پرشور از رئیس جمهور افزود: باید از مردم و افرادی که مسایل کلی استان را بر مسایل شخصی ترجیح دادند تقدیر کرد.

وی ادامه داد: پیش از سفر و در فضای مجازی، مطالب به گونه ای بود که به دنبال دلسردی مردم بود اما مردم استان به نحو احسن شرایط میزبانی و مهمان نوازی را بجا آوردند.

نظری بیان داشت: برنده اصلی این سفر مردم بودند که با حضور خو شان و جایگاه استان را بالا بردند.

افتتاح و کلنگ‌زنی 63 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه 63 پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش 824 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح می شود اظهار داشت: از این تعداد فقط دو پروژه کلنگ زنی بوده و مابقی نیز افتتاحی می‌باشند.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای 118 نفر در این پروژه ها اذعان داشت: عمده پروژه ها در جهت ایجاد زیرساخت برای رونق اقتصادی در شهرستان است.

نظری به سفر به مارگون در هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: دیدار با مردم این منطقه و افتتاح چند پروژه از مهمترین برنامه های این سفر است.

به شهرستان بویراحمد ظلم شده است

فرماندار بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور و استان گفت: داشتن آمار دقیق لازمه پیشرفت هر منطقه است و به دلیل نبود آمار به روز در حق شهرستان بویراحمد ظلم می‌شود.

نظری افزود: مبنای آماری شهرستان بر اساس آمارگیری سال 90 است که با توجه به حجم مهاجرت های روزافزون قابل مقایسه با سال 95 نیست.

وی آغاز مرحله اول این سرشماری را از 3 تا 24 مهرماه و به صورت اینترنتی عنوان کرد و گفت: مرحله دوم که به صورت حضوری است از 25 مهر تا 25 آبان توسط مامورین سرشماری انجام می‌شود.

نظری ویژگی اصلی این سرشماری را حذف کاغذ بیان کرد و افزود: استفاده از ابزارهای جدید مثل تبلت از مهمترین ویژگی های این دوره است.

ستاد آسیب‌های اجتماعی تشکیل می‌شود

فرماندار بویراحمد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی در این شهرستان بیان داشت: تشکیل ستاد آسیب‌های اجتماعی برای مرکز استان در دستور کار قرار دارد که اگر این ستاد تشکیل شود می تواند منشا اقدامات مفیدی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

نظری به سابقه این ستاد اشاره کرد و گفت: در سالهای 78 تا 80 این ستاد توانست جلوی بسیاری از خودکشی ها و دیگر آسیبها را بگیرد.

در پایان این نشست از خبرنگاران تجلیل شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها