یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسگاه محیط‌بانی کوه‌گل در اختیار گروههای خدمت‌رسان سقوط هواپیما قرار گرفت

پاسگاه محیط‌بانی کوه‌گل در اختیار گروههای خدمت‌رسان سقوط هواپیما قرار گرفت

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسگاه محیط بانی کوه گل بطور کامل در اختیار گروههای خدمت رسان سقوط هواپیمای آسمان قرار گرفته است. به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، سیداسدالله هاشمی با اعلام این خبر، ضمن تسلیت مجدد به خانواده های مصیبت دیده این حادثه و آرزوی رحمت ومغفرت واسعه الهی برای مسافران آسمانی شده ی هواپیمای مسافر بری تهران - یاسوج گفت: از ابتدای وقوع این حادثه تلخ و ناگوار تاکنون, این اداره کل ضمن در اختیار گذاشتن پاسگاه محیط بانی کوه گل سی سخت، پرسنل حفاظت محیط زیست استان در تیمهای جستجوی هواپیمای سقوط کرده آسمان حضوری حداکثری و فعال داشتند.

شنیدن خبر سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج و جان باختن 65 هم وطن در بیست و نهمین روز از بهمن ماه 96 بار دیگر ایران اسلامی را در حزن و اندوهی فراوان فرو برد.

از ابتدای وقوع این حادثه تلخ و ناگوار مدیرکل، معاونین، کارشناسان و محیط بانان این اداره کل، با تقسیم شدن در تیم های جستجو از روستای نقل و دنگزلی پادنا گرفته، تا کوه گل و تنگ نول منطقه حفاظت شده دنا در سی سخت، پا به پای گروهای امدادی به جستجو پرداختند.

بنابراین گزارش درطول یک هفته گذشته پاسگاه محیط بانی کوه گل بطورکامل دراختیار گروههای خدمت رسان قرارا گرفته است ضمن اینکه وسائط نقلیه موتوری ,شبکه بیسیم این اداره کل نیز بطور کامل در اختیار این گروهها بوده و تا زمان نیاز و اتمام کار باقی خواهند ماند.

[gallery ids="26738,26739,26740,26741,26742"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها