یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار بویراحمد به مقام شهدای مارگون ادای احترام کرد/عکس

فرماندار بویراحمد به مقام شهدای مارگون ادای احترام کرد/عکس
فرماندار شهرستان بویراحمد در ششمین روز از هفته دولت که به بخش مارگون سفر کرده بود در بدو ورد به این شهر با ادای احترام به شهدای شهر مارگون با خانواده شهید علی‌جان افتاده دیدار کرد. IMG_0230 سید محمد ذاکریان‌زاده ظهر امروز در این دیدار با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امیدواریم خداوند به همه مسؤولان و خدمت‌گذاران نظام توفیق دهد که ادامه دهنده راه شهدا باشند. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویراحمد بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: هدف از دیدار با خانواده معظم شهدا قدرشناسی از صبر و استقامت این عزیزان است. ذاکریان‌زاده با اشاره به شهامت و شجاعت وصف‌ناپذیر رزمندگان اسلام افزود: ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا به اندازه‌ای است که هرگز نمی‌توان آن را به تصویر کشید لذا ما مسؤولان بر حسب وظیفه و ادای دین به مقام شامخ شهدا دیداری با خانواده شهدا داریم.

در ادامه سید محمد کاظم نظری با تاکید بر اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدا است، گفت: همه دولتمردان خود را مدیون شهدا هستند.

فرماندار بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم خانواده شهدا که سرمایه نظام هستند را حفظ کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم. IMG_0234IMG_0232IMG_0240  
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها