یادداشت
گفتگو و گزارش

مدرسه ۶ کلاسه شهنیز مارگون افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه شهنیز مارگون افتتاح شد

با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی و مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد مدرسه ۶ کلاسه روستای شهنیز بخش مارگون در ششمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

IMG_0158

جهان محرابی در آئین افتتاحیه این مدرسه با تبریک هفته دولت به دولتمردان و آرزوی پیروزی و موفقیت برای آن‌ها به پروژه مهم نوسازی مدارس که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد اشاره کرد و گفت: افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای شهنیز بخش مارگون امروز با حضور مسؤولان افتتاح و در آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان این منطقه از فضای آموزشی لازم بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدرسه ۶ کلاسه شهنیز دارای تمام امکانات رفاهی و اتاق‌های اداری، نمازخانه و …است، گفت: پروژه در سال ۹۳ شروع و در هفته دولت به بهره‎‌برداری رسید.این مسؤول با تاکید بر اینکه به صورت شبانه‌روزی تمام تلاشمان بر این بوده که این مدرسه با بهترین امکانات در هفته دولت امسال افتتاح شود، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی مدرسه ۶ کلاسه با اسکلت بتن آرمه در یک طبقه با زیربنای ۶۴۴ متر مربع امروز به بهره‌برداری رسید.

 IMG_0172

 

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد سرجمع اعتبار مدرسه ۶ کلاسه روستای شهنیز را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون ۵۸۰ میلیون تومان به پیمانکار پرداخت کردیم.

محرابی یادآور شد: با بهره‌برداری از این مدرسه ۶ کلاسه ۲۰۰ خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

سید محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش‌های نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم شاهد کاهش فضای آموزشی در سطح شهرستان باشیم.

IMG_0163

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها