یادداشت
گفتگو و گزارش

جناب تاجگردون! اجسادمان را بهانه باج‌گیری شخصی نکن!

جناب تاجگردون! اجسادمان را بهانه باج‌گیری شخصی نکن!

عزت اله محمودی زاده آنگاه که بخت ناموافق پرواز آسمان جمعی از بهترین عزیزانمان را در کام مرگ فرو برد، ناگهان با خبر شدیم، جناب تاجگردون کاغذ و خودکار برداشته تا وزیر راه را به استیضاح بکشاند؛ انگیزه این حرکت اگر بر مجلسیان محترم روشن نباشد بر تک تک فرزندان کهگیلویه و بویراحمد روشن است که ایشان به دنبال چیست؟

دیری نپایید که خبرهایی در فضای مجازی منتشر شد که ایشان از استیضاح منصرف شده اند. مهم نیست که این شایعه باشد یا واقعیت مهم این است که تاجگردون، خداوندگار مواضع دوگانه است و در لحظه ای می تواند تغییر موضع داده و در توجیه هر کدام البته ید طولایی دارد. این مواضع بیشمارند و به تعداد ساعاتی که در مسائل سیاسی حضور داشته اند مواضع متضاد اتخاذ نموده اند.

در اوج اقتدار حزب مشارکت آنگاه که نتوانست به هیچ کدام از ارکان این حزب راه یابد، تن به حضور در یکی از شعب کوچک استانی می دهد تا بتواند منافع زودگذر از قبل این حضور بیابد و البته یافت. در هنگام بخت برگشتگی این حزب با سرعت باد با تغییر موضع صد و هشتاد درجه ای اعلام می کند که اصلاح طلبان همه در اشتباهند و به فراکسیون رهروان ولایت در مجلس هشتم می پیوندد و دیری نمی پاید که انتخابات ریاست جمهوری سال۹۲ فرا می رسد و او آخرین سخنرانی اش را در ستاد محسن رضایی در دفاع از نامزدی ایشان و انتخاب آیت الله ملک حسینی(همزمانی انتخابات مجلس خبرگان رهبری با توجه به فوت آیت الله پدر) جهت مجلس خبرگان ایراد می کند. اما به محض استقرار دولت بلافاصله خود را به عنوان یک وکیل الدوله چهار آتشه در مجلس جا می زند و از قبل این رویکرد منافع بیشماری تحصیل می نماید. در پایان عمر نمایندگی اش در دور هشتم از بیم ردصلاحیت به سرعت به نهادهایی خاص نزدیک شده و با توجه به ریاستش بر کمیسون برنامه و بودجه به تامین منافع آنها همت گماشته و پس از اخذ تایید صلاحیت و ورود مجدد به مجلس باز همان وکیل الدوله می شود، چون فعلا منافع در این سمت میدان بیشتر است. در پای هر اسیضاح و سوال، نام ایشان در صدر فهرست است اما بلافاصله امضای او در پای هر انصرافی هم به سرعت باد دیده می شود. پشت پرده چه اتفاقی می افتد، فکر می کند فقط داند!!

اگر بخواهیم رویکرد صدرصد متضادش را برشماریم مثنوی هفتاد من کاغذ شود. فقط به این جمله بسنده کنم که او در شرایط خاصی حتی منکر هویت ایلی و خاستگاه قومی خود می شود. گاه که سنبه ایل بویراحمد پر زور است او یک بویراحمدی دو آتیشه است و گاه کاملا بر عکس!

جناب تاجگردون مردم استان اینک یک خواسته بیشتر از شما ندارند؛ اجساد عزیزانمان را دستاویز باج گیری از مسئولان که بعضا بی نقصیر و بی گناه هم هستند قرار نده و خیلی لری به شما بگوییم؛ تو که نوشم نیی، نیشم چرایی؟!

مطمئن باش دیگر اجازه نمی دهیم…

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 ناشناس 1396/12/6 16:28:30

    نقد بسیار خوب و مستند و منطقی هست

    پاسخ
  • 2 دنا 1396/12/6 15:37:34

    تاجگردون از آن پوپوليستي هاييست كه استان را به انحطاط كشانيده است

    پاسخ
  • 3 شهر سوق 1396/12/6 14:13:55

    درود بر جناب دکتر تاجگردون....درود درود .....

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1396/12/6 10:58:54

    تاجگردون کسی بود به حمایت از وزیر را موقع معرفی حمایت کرد بعد از5گفت وزیر با ید توان داشته باشد و مدیریت نو می خواهیم

    پاسخ
  • 5 دنا بانو 1396/12/6 8:30:41

    درود بر شيري همچون تاجگردون كه غرشش وزير راه را به زانو درآورد... درود بر او و سياستش...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها