یادداشت
گفتگو و گزارش

آقای تقوی نژاد به فکر دیارت باش!

آقای تقوی نژاد به فکر دیارت باش!

اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از زمانی که مدیرکل آن به استان قم رفت تاکنون روی مدیر به خود ندیده است.

سازمان امور مالیاتی کشور زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌باشد. از جمله وظایف این سازمان اصلاح و دگرگونی نظام مالیاتی و مکانیزه نمودن سیتم مالیاتی کشور و اجرای مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد اما این روزها اداره امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد که از ادارات مهم و حساس بوده در بی مدیریتی کامل به سر می برد.

وقتی صندلی مدیریت در امور مالیاتی خاک می خورد

بر این اساس آنگونه که پیداست به دلیل بی مدیریتی امور مالیاتی صندلی مدیریت آن همچنان خاک می خورد و مدیران ارشد کشوری و استانی توجهی به این مهم ندارند و به مثابه کشتی بدون ناخدایی است که تمامی مسافران وخدمه آن در دریا سرگردان مانده اند وهیچ کدام از مسافران سکان این کشتی را تابحال قبول نکردند ودر بی سر و سامانی به سر می برد.

بر اساس گزارشات واصله از زمانی که“سهراب امدادی فر ” مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد به استان قم رفته تاکنون این اداره کل در بی مدیریتی کامل به سر می برد و گویی مدیران ارشد کشوری و استانی با رفتن امدادی فر به قم توجهی به امور مالیاتی استان ندارند و برایشان مهم نیست که این اداره مهم و تاثرگذار چگونه اداره می شود.

اگر چه پیشرفت و حضور فرزندان کهگیلویه و بویراحمدی در استان های دیگر و سطح ملی موجب خوشحالی و دلگرمی و قوت قلب فرزندان دیار چهار فصل اما محروم کهگیلویه و بویراحمد می شود ولی اینکه مدیران ارشد کشوری و استانی تاکنون گزینه مناسبی برای اداره مالیات استان در نظر نگرفتن و یا فرد متخصص آن را پیدا نکردند خود جای سوال های متعددی دارد.

سید کامل تقوی نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اگر چه با انتصاب امدادی فر به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان قم لطف خود به فرزندان این دیار را نشان دارد ولی باید به رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت که یک فرد را فدای استان کردن جایز نیست و باید اداره کلی در استان بیش از دو هفته بدون مدیر باشد؟ آیافردی که لیاقت مدیریت را داشته باشد در این اداره کل وجود نداشته؟ و حتی از دیگر استان ها نمی توانست سکان این اداره بی مدیر را به دست گیرد؟.

در توانایی “سهراب امدادی فر ” مدیرکل سابق امور مالیات و دارایی شکی نیست چرا که سابقه ۲۷ سال خدمت آن درخشان بوده ولی اینکه مدیران ارشد کشوری که از فرزندان این خطه از سرزمین هستند جای صحبت های زیادی دارد که مجال آن نیست ولی چرا فرد جایگزین را با گذشت بیش از دو هفته از رفتن امدادی فر هنوز معرفی نکردند.

منبع: فصل امید

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها