یادداشت
گفتگو و گزارش

حضور همزمان هوادران زارعی و هدایتخواه در یک مراسم/ مدیر بازمانده دولت سابق تودیع شد/ تصاویر

حضور همزمان هوادران زارعی و هدایتخواه در یک مراسم/ مدیر بازمانده دولت سابق تودیع شد/ تصاویر
مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید هلال احمر استان برگزار شد. به گزارش افتونیوز، این مراسم روز یکشنبه با حضور دکتر چرخساز رئیس امداد و نجات هلال احمر کشور، فتاح محمدی معاون استاندار و برخی از مدیران کل و جمعی از مردم در سالن اجتماعات کتابخانه های عمومی استان برگزار شد. در این مراسم بسیاری از هواداران ستار هدایتخواه نماینده سابق بویراحمد و جمعی از هوادران زارعی نماینده فعلی این شهرستان حضور داشتند که در نوع خود جالب توجه بود. مسعود مثنوی مدیر سابق هلال احمر که امروز جای خود را به امان الله جهان بین داد از مدیران منسوب به هدایتخواه بود که گفته می شود به دلیل قرابت های فامیلی با زارعی تا کنون در این مسئولیت حضور داشت. البته از شروع به کار دولت گزینه های زیادی برای این پست در فضای رسانه ای استان مطرح بودند که بالاخره با هماهنگی بین استاندار و نماینده بویراحمد این پست به جهان بین رسید. منطقیان و سیف السادات از نیروهای اصلاحاتی کهگیلویه نیز در این مراسم حضور داشتند که گویای رضایت از این انتصاب است.

حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر استان در همین خصوص گفت: ایجاد تعامل و تعادل در بدنه هلال‌احمر از کارهای ماندگار مثنوی در این دوره مدیریت به شمار می‌رود.

وی گفت: تا قبل از وی شکایت‌نویسی و شب‌نامه‌نویسی در این دستگاه به وفور مشاهده می‌شد ولی با روحیه بسیجی مثنوی و با اخلاق حسنه‌ای که داشت همه این مشکلات را کنار زد.

غفاریان افزود: با آمدن مثنوی در این مسند اختلافات گذشته به سر رسید که امیدواریم روند ادامه داشته باشد.

فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خدمت رسانی به مردم این استان عین عبادت و تکریم خون شهداست. وی افزود: مردم، عشایر و روستائیان استان کهگیلویه و بویراحمد، محروم ترین مردم هستند اما همیشه و در همه صحنه ها از نظام و کشور دفاع کردند و اخیرا در استقبال از رییس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید سنگ تمام گذاشتند. مسعود مثنوی، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: طی سه سال و 9 ماه مدیریت هلال احمر استان در برنامه های مختلف حضور فعال داشته و با سایر دستگاهها تعامل مطلوبی داشتیم. سید امان الله جهانبین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از فرصت های طلایی هلال احمر برای ارائه خدمت به مردم استان با تعامل، تعادل و همکاری استفاده خواهم کرد. وی افزود: شعب تازه تاسیس هلال احمر در شهرستانهای این استان نیازمند امکانات و تجهیزات لازم هستند. جهانبیین بیان کرد: هدف رضای خدا و کار در جهت ارائه خدمات امدادی است. شیر علی خرامین، نماینده اعضای هیئت مدیره هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم نیز گفت: استفاده از ظرفیتهای نیروهای نخبه جمعیت هلال احمر استان ضروری است. گسترش و رشد فعالیتهای این جمعیت در استان نیازمند استفاده از نیروهای توانمند است. وی افزود: در این راستا تعامل وهمکاری همه نیروها در استان ضروری است واین امر مستلزم مشارکت، مساعدت و همدلی نیروها است. خرامین با اشاره به تلاش همه نیروهای استان در راستای ارائه بهینه خدمات به مردم بیان کرد: نیروهای فداکار این جمعیت با تلاش مضاعف در خدمت رسانی به مردم همواره پرتلاش و خستگی ناپذیر هستند. گزارش تصویری از این مراسم: [gallery type="rectangular" link="file" ids="2696,2697,2698,2699,2700,2701,2702,2703,2704,2705,2706,2707,2708,2710,2711,2712,2713,2714,2715,2716,2718,2719,2720,2721,2722,2723,2724,2725,2726,2727,2728,2729,2730"]

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 محمدرضا هرمزفرد 1395/6/31 1:20:27

    خدمت دوست ارزشمند و والا مقام جناب میرزا امان اله جهانبین سلام عرض مینمایم .انتصاب جناب عالی به مدیر عاملی هلال احمر استان را به شما خانواده محترم ایل و طایفه و همکاران آن جناب تبریک و تهنیت عرض مینمایم امیدوار با سوابق ارزنده ای که در جناب عالی به یاد دارم .با تلاش وافرجدیت همچون دکتر فرید مرادیان در زمان تصدی ایشان در هلال احمر استان شاهد رشد و شکوفایی و مترقی شدن همه بخش ها خصوصابخش های تخصصی مدیرت تحت امر جناب عالی باشیم و تلاش برای اختصاص بالگرد نجات هوایی برای استان .انشااله. آرزوی توفیق سربلندی وسلامتی برایت دارم .هرمزی وکیل دادگستری 

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1395/6/17 11:18:1

    هنوز مدیر اصولگرای از دوره احمدی نزاد هست که همچنان می تازد وکسی عرضه جابجای اورا ندارد مانند افتخاری مدیر مخابرات وجبهه مخالف دولت که توسط استاندارمحترم هم حمایت میشود.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها