یادداشت
گفتگو و گزارش

اختلاف حزب اعتدال با نماینده بویراحمد علنی شد/ انتقاد تند اکبری از زارعی

اختلاف حزب اعتدال با نماینده بویراحمد علنی شد/ انتقاد تند اکبری از زارعی

اختلاف حزب اعتدال و توسعه در استان با نماینده بویراحمد و دنا و حامیان وی علنی شده است.

به گزارش افتونیوز، حزب اعتدال که با حمایت ویژه دولتمردان تدبیر و امید همراه است چندسالی است که در استان فعال شده است و در انتخابات مجلس اسفند 94 و ریاست جمهوری 96 نقش ایفا کرد.

مسئولیت این حزب در استان بر عهده هدایت اکبری عضو شورای شهر یاسوج است که در انتخابات مجلس از حامیان زارعی بود و تنها حزب حامی دولت در استان بود که بیانیه ای در حمایت از نامزدی مجدد زارعی در انتخابات بویراحمدودنا صادر کرد .

هدایت اکبری که در برخی گمانه زنی ها از وی به عنوان گزینه معاونت عمرانی استانداری نام برده می شد، روز گذشته، نماینده بویراحمد را به باد انتقاد گرفت و عملکرد وی را زیر سوال برد.

وی در جلسه شورای شهر یاسوج گفت: برخی نمایندگان استان در مجلس آرزویشان عکس انداختن با وزیر است، نماینده مجلس باید پاشنه در وزیر را بکند زیرا استانی که ۲۵ درصد نفت و گاز کشور را تولید می‌کنند هنوز فرودگاه و هواپیمای درست و حسابی ندارد.

وی با انتقاد از یکی نمایندگان مردم در مجلس که گفته بود مشکلی نیست و هواپیما بیمه است، گفت: حضور در محل سقوط هواپیما و انداختن عکس سلفی هیچ دردی را از مردم دوا نمی‌کند و هیچ بیمه‌ای دیگر نمی‌تواند التیام درد خانواده جانباختگان همچون دکتر دانشی باشد.(کلیک کنید)

پیش از این، «عنایت نصیری جهان آباد» معاون حزب اعتدال در استان با انتشار یادداشتی در رسانه‌های استان در هیئت یک خیرخواه(به گواه نوشته‌اش) از زارعی خواسته بود که مثل بزرگواری درایت کرده و میدان را به شایستگان دهد.(کلیک کنید)

اعضای این حزب از حامیان اصلی نماینده بویراحمد بوده و اکنون که این اختلاف حزب اعتدال با زارعی علنی شده است باید در روزهای آتی شاهد برخی حواشی دیگر پیرامون این ائتلاف شکننده و یا اختلاف یا انشقاق داخلی در این حزب باشیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها