یادداشت
گفتگو و گزارش

اولین تخصیص‌ اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان در مهرماه 95 انجام می‌شود

اولین تخصیص‌ اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان در مهرماه 95 انجام می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین تخصیص‌ اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه 95 خواهد بود.

به گزارش افتونیوز به نقل از فارس، حسن نوروزی امشب در جمع خبرنگاران در ششمین روز از هفته دولت در خصوص برخی از دستاوردهای سفر اخیر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در همه حوزه‌ها کمک‌های خوبی به استان شد که نسبت به گذشته کم‌نظیر بود.

وی گفت: برای مثال در بحث گردشگری که استان از قابلیت‌های زیادی برخوردار است مصوبات بسیار خوبی از سوی دولت داشتیم.

نوروزی بیان کرد: در گردشگری باید زیرساخت‌ها تکمیل شوند که اعتبارات خوبی برای تکمیل این زیرساخت‌ها در سفر دولت داشتیم.

این مسؤول گفت: برای مثال پروژه موزه یاسوج سال‌هاست که نیمه تمام مانده که با تخصیص‌های خوبی که داده شده امیدوار به تکمیل چنین زیرساخت‌هایی در حوزه گردشگری و در سایر حوزه‌ها هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: یکی از کارهای مهم این است همه مواردی را که در سفر و در سخنرانی رئیس‌جمهور محترم و در جلسات مختلف و در رسانه‌ها داشتند مد نظر قرار داده و لذا از همه ظرفیت‌های سفر باید استفاده کرد و هیچ موردی از دست ندهیم و همه موارد مطرح شد را در مصوبات بیاوریم.

نوروزی افزود: به دنبال تخصیص اعتبارات هستیم و با پی‌گیری که داشتیم اولین تخصیص را تا یک ماه آینده در مهرماه خواهیم داشت که تخصیص خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی گفت: همه ما با محوریت استاندار این موضوع را مدیریت خواهیم کرد و با همکاری و تعامل خوبی که میان مسؤولان و مجمع نمایندگان مجلس وجود دارد و با رهنمودهای آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان به دنبال بهترین استفاده از این مصوبات هستیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها