یادداشت
گفتگو و گزارش

اکران ۱۶ اثر در دومین روز جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه/تصاویر

اکران ۱۶ اثر در دومین روز جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه/تصاویر

 فیلم‌ها در سطح روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان برای عموم به اکران گذاشته خواهند شد.

به گزارش افتونیوز، در دومین روز از نخستین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه در سه سانس از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰ به اکران ۱۶ اثر راه یافته به جشنواره با موضوع آسیب های اجتماعی با محوریت«اعتیاد-خشونت »پرداخت.

از تعداد آثار اکران شده در دومین روز جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه،تعداد۶ اثر در قالب مستند و۱۰ اثر در قالب داستانی اکران شد که در بعضی از آثار به چند آسیب اجتماعی در کنار اعتیاد نیز پرداخته شده بود.

جلسه نقد وبررسی آثار اکران شده امروز نیز،با حضور داریوش غریب زاده (کارگردان و داور جشنواره)پرسش و پاسخ تماشاگران و فیلم سازان تا ساعت۲۳ به طول انجامید.

سید ایرج کاظمی‌جو در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگاران، با توجه به گستره منطقه‌ای این جشنواره اظهار داشت: با همکاری مدیرکل اداره ارشاد و فرماندار شهرستان از نهایت امکانات برای هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره استفاده نمودیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه بعد از اختتامیه جشنواره، کار اصلی ما شروع خواهد شد، گفت: همه این فیلم‌ها در سطح روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان برای عموم به اکران گذاشته خواهند شد.

وی از حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و تعدادی دیگر از مسوولان استانی و هم‌چنین ائمه جمعه شهرستان و مسئول استانی سینمای جوان کشور در اختتامیه این برنامه در روز سوم خبر داد.

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها