یادداشت
گفتگو و گزارش

لدنی‌نژاد: بدون اغماض با هرگونه تخلف انشعاب آب و فاضلاب برخورد می‌شود

لدنی‌نژاد: بدون اغماض با هرگونه تخلف انشعاب آب و فاضلاب برخورد می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری  6600 تخلف انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش افتونیوز، سیدعلی لدنی نژاد در جمع مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 6600فقره تخلف انشعاب آب و فاضلاب شناسایی و جمع آوری شده است، اظهار کرد: بیش از 85 درصد این تخلفات در شهرهای یاسوج و مادوان رخ داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از این تعداد بیش از 4 هزار تخلف مربوط به تخلف انشعاب آب بوده است، بیان کرد: تخلف انشعاب غیرمجاز فاضلاب با 2300 فقره و تخلف شیر پشت کنتور نیز با 300 فقره به ترتیب در رده های بعدی تعداد تخلف قرار دارند.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر بروز خسارت به تاسیسات و شبکه آب و فاضلاب باعث نوسان در شبکه توزیع آب و خسارت به تاسیسات فاضلاب نیز می،شود، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تخلف انشعاب آب و فاضلاب مبارزه خواهد کرد.

وی با تقدیر از همکاری جدی دستگاه قضا و نهادهای امنیتی در زمینه مبارزه با پدیده شوم انشعاب غیرمجاز تاکید کرد: بخش زیادی از موفقیت‌های حاصل شده در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز مرهون همکاری دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی است که جا دارد از همه آنها تشکر ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد هرگونه تخلف انشعاب آب و فاضلاب را از خطوط قرمز آبفای استان دانست و گفت: مدیریت و کارکنان آبفای استان با تمام توان در امر مبارزه با این پدیده شوم عزم خود را جزم کرده‌اند و در این راه هیچ مانع و حاشیه سازی جلودار آنها نخواهد بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها