یادداشت
گفتگو و گزارش

توزیع ۹ میلیون لیتر بنزین یوروچهار در استان

توزیع ۹ میلیون لیتر بنزین یوروچهار در استان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان بنزین معمولی مصرف  شده در استان طی ۱۱ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.

به گزارش افتونیوز " لطف الله مسعودی" در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در ۱۱ماهه گذشته ۲۰۱میلیون و ۷۰۰هزار لیتر بنزین معمولی، سوپر و یوروچهار توزیع داشته ایم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۱درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این شرکت وظیفه تامین و ذخیره سازی و همچنین انتقال فرآورده های نفتی را از لحاظ کمی و کیفی بر عهده دارد، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه ۱۸۵ میلیون لیتر بنزین معمولی در استان توزیع شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این مدت ۹ میلیون لیتر بنزین یوروچهار در استان توزیع شده در حالی که طی سال گذشته توزیع نداشتیم.

مسعودی تصریح کرد: همچنین در ۱۱ماهه هفت میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر توزیع کردیم که نسبت به ۱۱ماهه امسال  ۴۴ درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: همچنین در ۱۱ماهه امسال ۱۹ میلیون لیتر نفت سفید، یک میلیون ۱۳۰ هزار لیتر نفت کوره و ۱۴۳ میلیون لیتر گازوئیل توزیع کردیم که به نسبت مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۲ درصد کاهش، ۵۰درصد کاهش و ۴ درصد افزایش دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمده ترین سوخت قابل توزیع در استان بنزین، نفت سفید و کوره و همچنین سوخت هواپیما است، اضافه کرد: در مجموع ۳۶۵ میلیون لیتر فرآورده نفتی در استان توزیع شده که به نوعی دولت برای این میزان ۳۶۵ میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده است.

 

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها