عمر مفید ساختمان‌ها در کهگیلویه‌وبویراحمد پایین است

عمر مفید ساختمان‌ها در کهگیلویه‌وبویراحمد پایین است

رئیس سازمان نظارم مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ساختمان‌های شهرهای این استان هر ۵ یا ۱۰ سال فرسوده می‌شوند گفت: نباید اجازه ساخت و ساز به چنین ساختمان‌هایی داده شود.

ابوالحسن دانشی در نشست شهرداران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در 10 سال اخیر نیروی انسانی شهرداری‌های این استان 3 برابر شده است اظهار داشت: این در حالی است که مساحت شهرها تغییر چندانی نکرده است که نشاندهنده یک توازن ناهمگون در این زمینه است.

وی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در این استان پایین است افزود: در صورتیکه شهرداری‌ها برای زیباسازی فضاهای عمومی شهرها تلاش بیشتری کنند مشارکت شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

دانشی با اشاره به اینکه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بدون ضوابط و تبعیت از طرح‌های بالادست رشد می‌کنند، تصریح کرد: این موراد آسیب‌هایی است که در آینده متوجه شهرداران و شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک شهر برای رشد و توسعه نیازمند توسعه فضاهای عمومی است بیان کرد: نحوه توسعه فضاهای عمومی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست.

رئیس سازمان نظارم مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه برای رشد یک شهر باید بر روی زیباسازی فضاهای عمومی تمرکز کرد گفت: متأسفانه این شرایط در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نیست در حالی که شهرداران شهرهای بزرگ چندین سال است که فضاهای عمومی شهرهای تحت مدیریت خود را به کسانی واگذار می‌کنند که در راستای افزایش جذابیت فضای این شهرها اقدام کنند.

دانشی تأکید کرد: شهرداری‌ها نباید در ارتباط با فضاهای عمومی شهرها معامله کنند.

وی با بیان اینکه ساخت و سازهای شهری یک درآمد پایدار برای شهرداری‌ها ایجاد می‌کنند و با اشاره به اینکه ساختمان‌های شهرهای این استان هر 5 یا 10 سال فرسوده می‌شوند عنوان کرد: نباید اجازه ساخت و ساز به چنین ساختمان‌هایی داده شود.

رئیس سازمان نظارم مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها باید بر نحوه ساخت و ساز ساختمان‌های شهری نظارت کنند تصریح کرد: ساخت و سازها باید متناسب با شرایط و ضوابط فنی ساخته شوند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها