یادداشت
گفتگو و گزارش

برای اولین بار دوهزار و 250 ملک دولتی در استان مستندسازی شد

برای اولین بار دوهزار و 250 ملک دولتی در استان مستندسازی شد

رئیس خزانه معین کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیگیری‎های انجام شده 2 هزار و 250 ملک دولت در نقاط مختلف استان شناسایی و مستندسازی شد.

به گزارش افتونیوز، غضنفر آرام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دولت ۴۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران و سایر بخش‌های خصوصی این استان بدهکار است.

وی با اشاره به اجرای حسابداری تعهدی به منظور شفاف سازی و انضباط مالی دستگاه‌های اجرایی در استان، عنوان کرد: در راستای رفع نارسائی‌های نظام نقدی، نظام حسابداری تعهدی باید در یک پروسه سه ساله در دستگاه‌های اجرایی مستقر و اجرایی شود که باعث شاف سازی در نظام بودجه‌ای و گزارش‌گیری مناسب می‌شود و بسیاری از مشکلات کنونی را مرتفع خواهد ساخت.

آرام با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای امسال استان کهگیلویه و بویراحمد 149 میلیارد تومان در دو بخش حقوق و سایر هزینه‌ها تعریف شده است، ابراز کرد: با این اعتبارات باید حقوق 22 هزار و 103 کارمند پیمانی و رسمی و همچنین سایر هزینه‌ها شامل پول تلفن، گاز، آب و حقوق کارکنان قراردادی -شرکتی پرداخت شود که تاکنون 45 درصد تخصیص یافته است.

رئیس خزانه معین کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در زمینه اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانی 106 میلیارد و دو درصد نفت نیز 55 میلیارد تومان تخصیص داده شد و در تبصره 5 قانون بودجه اسناد خزانه اسلامی جهت جمع آوری نقدینگی و تسویه بدهی دولت مطرح شده که بخشی نیز سهم استان است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها