یادداشت
گفتگو و گزارش

اولین پروژه‌ای که "حسنی" کلنگ زنی کرد

اولین پروژه‌ای که "حسنی" کلنگ زنی کرد

فرماندار جدید لارستان در اولین ساعات کاری خود به بخش صحرای باغ این شهرستان رفت و کلنگ آغاز ساخت 4 واحد پانسیون درمانگاه روستای باغ به زمین زد. به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار جدید لارستان در اولین روز کاری خود به اتفاق جمشید جعفر پور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ، دکتر رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان،معاونین وی، احمد دلاور بخشدار صحرای باغ و تعدادی از مسئولین و معتمدین و خیرین شهرستان به بخش صحرای باغ رفت و کلنگ آغاز ساخت 4 واحد پانسیون برای پرسنل درمانگاه روستای باغ به زمین زد.

این 4 واحد پانسیون قرار است با زیربنایی به مساحت 550 متر مربع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال توسط آقای حاج عبدالواحد حبیبی خیر این روستا ساخته شود.دیگر اینکه قرار است درمانگاه روستای باغ هم با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیر حاج زینل رنجبر بازسازی گردد.

همچنین با حضور نماینده مردم ، فرماندار و رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان مسائل و مشکلات بخش صحرای باغ نیز در مسجد مشیری روستای باغ بررسی شد. اهم مشکلات مطرح شده توسط بخشدار صحرای باغ و امام جمعه و رییس شورای اسلامی روستای باغ نبود پزشک،تعریض و روکش آسفالت جاده اصلی،احداث سد خاکی،گازرسانی،اسقرار نمایندگی ادارات، تقویت ایستگاه برق عمادده ،عدم تلفن ثابت در شهرک های جدید و نبود رشته تجربی در مدارس بخش بود.

فرماندار و نماینده مردم و دیگر مسئولین شهرستان در بدو ورود به روستای باغ بر مزار پاک شهید رنجبر حضور یافتند و با نثار فاتحه با آرمان های شهدا، امام شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق نمودند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها