یادداشت
گفتگو و گزارش

آغاز برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی/دیدار با خانواده شهید هنرمند در یاسوج

آغاز برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی/دیدار با خانواده شهید هنرمند در یاسوج

هفته هنر انقلاب اسلامی با دیدار با خانواده یک شهید در یاسوج آغاز شد.

به گزارش افتونیوز، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم خانواده شهداء یک وظیفه همگانی و انسان دوستانه است و امروز مسئولان و جوانان این مرز وبوم باید خود را ممنون خانواده های شهدا بدانند.

شریف اسلامی در دیدار با خانواده شهید سید حسین ملک حسینی از شهدای هنرمند استان و دفاع مقدس با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و از جمله شهید آوینی گفت: شهید آوینی در یک کلمه جغرافیای جنگ،دفاع مقدس وهنر بزرگ انقلاب اسلامی بود که در همین راه و برای شهدا شربت شهادت را نوشید.

وی با گرمیداشت یاد و خاطره شهید آوینی به برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی که همزمان با شهادت این شهید بزگوار است، اشاره کرد وگفت: انقلاب اسلامی ایران خونبهای شهیدان بزرگی همچون شهید ملک حسینی و جوانهای دیگر است که برای سربلندی این انقلاب جان شیرین خود را نثارآرمانهای انقلاب کردند.

رئیس حوزه هنری خانواده شهدا را چشم و چراغ ایران اسلامی دانست و افزود: تکریم خانواده شهداء یک وظیفه همگانی و انسان دوستانه است و امروز مسئولان و جوانان این مرز و بوم باید ممنون خانواده های شهداباشند.

شریف اسلامی بازگو کردن هنر اصیل انقلاب و یاد آوری خاطره های شهداء در زمینه ادبیات پایداری را از مهمترین وظیفه و رسالت مهم حوزه هنری دانست و گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی همیشه می کوشد در زمینه جمع آوری و بازگو کردن این ادبیات در سطح جامعه اهتمام جدی ورزد.

لازم به ذکر است همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی رئیس حوزه هنری و جمعی از هنرمندان استان کهگیلویه وبویراحمد با خانواده شهید سید حسین ملک حسینی از شهدای هنرمند استان دیدار کردند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها