یادداشت
گفتگو و گزارش

برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی در مصلای یاسوج/ عکس

برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی در مصلای یاسوج/ عکس

به مناسبت هفته بانکداری نمایشگاه بانکداری اسلامی در محل مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد.

محمدعلی نیک‌منش، مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه که با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات، همچنین تعداد زیادی از مدیران و شخصیت‌های استانی و عموم نمازگزاران برگزار شد، گفت: دین مبین اسلام در حوزه اقتصاد راهکارهای سازنده‌ای دارد که اگر آن‌ها را سرلوحه کار قرار دهیم، بدون شک موفق خواهیم شد.

وی به کار بستن شیوه‌های بانکداری اسلامی را راهکاری مناسب در مقابل جنگ اقتصادی دشمن برشمرد و افزود: بانکداری اسلامی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.

نیک‌منش بیان کرد: از اهداف دیگر برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی این است که راهکارهای کسب و کار و روزی حلال و پرهیز ازبانکداری ربوی را در جامعه ترویج دهیم.

مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های بانک مهر اقتصاد استان در حوزه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: برای کمک به روند تولید و اشتغال‌زایی که از مهمترین سرفصل‌های اقتصاد مقاومتی است تسهیلات بسیار خوبی در سال‌های اخیر پرداخت شده است.

نیک منش تصریح کرد: به همین منظور در سال گذشته 13میلیارد تومان و در سال جاری 12 میلیارد و 800 میلیون تومان به حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی اختصاص یافته است.

در این نمایشگاه بروشورهایی در بین نمازگزاران به منظور آشنایی با عقود اسلامی و همچنین اصول بانکداری اسلامی توزیع شد.

[gallery type="rectangular" link="file" ids="2887,2888,2889,2890"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها