یادداشت
گفتگو و گزارش

جشنواره صنعت چاپ در استان برگزار می‌شود

جشنواره صنعت چاپ در استان برگزار می‌شود

جشنواره صنعت چاپ به زودی در استان برگزار می‌ شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید مجید بایگانی مسئول دفتر چاپ و نشر این اداره کل گفت: جشنواره صنعت چاپ 29 شهریور در استان برگزار خواهد شد.

بایگانی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی پیشکسوت و چاپخانه داران نمونه استان و همچنین شناسایی تولیدکنندگان آثار چاپی برتر استان به منظور معرفی به مصرف‌کنندگان این گونه محصولات می داند تا گامی استوار در جهت ایجاد رونق کسب و کار در صنعت چاپ و اعتلای اقتصادی استان و کشور و همچنین تأکید بر اقتصاد مقاومتی و رونق استفاده از محصولات داخلی باشد.

ویژگیهای آثار ارسالی آثار چاپی ارسالی باید در استان کهگیلویه و بویراحمد تولید شده باشند. آثار تولیدی از فروردین۱۳۹۴ به بعد تولید شده باشند. آثار ارسالی نمونه ای از چاپ و تولید انبوه باشند. در واقع اثر ارسالی تولید واقعی داشته باشد و صرفاً نمونه‎گیری نباشد. این موضوع در صورت درخواست هیئت داوران ‎باید قابل اثبات باشد. آثار ارسالی به صورت محصول نیمه آماده و یا کامل از نمونه محصول ارائ هشده در بازار باشند. آثار ارسالی در جشنوارههای دیگر ارائه نشده باشند. آثار چاپی ملزم به رعایت دستورالعمل‎ها و ضوابط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند. برای آثاری که به مرحله نهایی راه می‎یابند، دبیرخانه مجاز است اطلاعات و مستندات بیشتری درباره شرکت‎کننده و محصول از تحویل دهنده درخواست نماید.

شرکت کنندگان لازم است به نکات ذیل توجه کنند: شرکتکننده لازم است نقش خود را در یک یا چند فرآیند پیش از چاپ، چاپ و عملیات تکمیلی درتولید محصول با ارائه مستندات در فرم‎های درخواست شرکت در مسابقه (برگه شماره۱) مشخص نماید. هرگونه نقص و کمبود در اطلاعات و توضیحات در امتیاز کلی محصول اثر منفی دارد. شرکت‎کنندگان در کاربردهای متفاوت مسابقات باید از مجریانِ امور چاپی دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند. لازم است شرکتکنندگان علاوه بر تکمیل برگههای مربوطه، آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند. (هر اثر دو نمونه( کلیه شرکت‎کنندگان در جشنواره گواهی شرکت دریافت می‎نمایند و آثاری که به مرحله داوری نهایی راه پیدا می‎نمایند. شرکت‎کنندگان محدودیتی در تعداد آثار ارسالی ندارند و می‎توانند در کاربرد‎های مختلف محصولات خود را ارائه کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار: ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۵ نشانی دبیرخانه: یاسوج – میدان معلم- اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان – طبقه سوم- دفتر چاپ و نشر تلفن: ۰۹۱۷۱۴۹۳۶۰۱ آیین پایانی جشنواره : ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۵

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها