یادداشت
گفتگو و گزارش

دکتر محمودی از اصلاح طبان فعال ستاد روحانی بخشدار چاروسا شد

دکتر محمودی از اصلاح طبان فعال ستاد روحانی بخشدار چاروسا شد
بخشدار چاروسا تغییر کرد. به گزارش افتونیوز ، با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار چاروسا تغییر کرد و محمودی جایگزین وی شد. بنا بر این گزارش، با امضاء استاندار کهگیلویه و بویراحمد حیات پرواز از بخشداری چاروسا کنار گذاشته شد وعلی محمودی را به جای او منصوب کرد. علی محمودی از اصلاح طلبان شهرستان چرام می‌باشد. وی قبل از منصوب شدن بعنوان بخشدار چاروسا در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار بود. محمودی سابقه حضور چند ساله در روابط عمومی استانداری، کارمند معاونت سیاسی و امنیتی و رییس دبیرخانه شورای تامین استان را در دارد. وی دارای مدرک لیسانس ارشد و دکتری علوم سیاسی است. مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید چاروسا چهار شنبه ۲۹فروردین ماه سال ۹۷ ساعت ۱۶عصر در بخش قلعه ریسی برگزار می گردد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 پروانه 1397/1/29 13:55:34

    نمیدانم محمودی کیست ولی تبریک میگویم به ایشان اما یک خسته نباشید میگم به جناب پرواز که مقتدرانه در مقابل زیاده خواهی های بعضی ایستاد امید است که رشد بیشتری ژیدا کند

    پاسخ
  • 2 اصلاح طلب 1397/1/29 0:47:28

    عرض تبريك دارم خدمت جناب محمودي ارزوي موفقيت وبهروزي دارم براي ايشان

    پاسخ
  • 3 غلامی 1397/1/29 0:46:0

    تبریک به برادر فکری جناب دکتر محمودی عزیز. برای ایشان و همه جوانان روشن ضمیر ایران اسلامی از درگاه خداوند سبحان توفیق روزافزون مسئلت داریم.

    پاسخ
  • 4 یزدان فر 1397/1/29 0:42:19

    سلام و عرض تبریک خدمت جناب محمودی  و آرزوی موفقیت  عرض تبريك دارم خدمت جناب محمودي ارزوي موفقيت وبهروزي دارم براي ايشان

    پاسخ
  • 5 شهریار 1397/1/29 0:39:27

    سلام بسیار خوشحالیم از انتخاب بخشدار جوان چاروسا... امیدواریم موج تغییر پر قدرت تر شود، استاندار را باید حمایت کرد.

    پاسخ
  • 6 جمالی 1397/1/29 0:27:5

    آقای محمودی عزیز برای شما آرزوی توفیق و سربلندی میکنیم، ان شاالله که آینده از آن امثال شما دوستان و جوانان عزیز خواهد بود. لطفا در چاروسا به قشر جوان توجه ویژه نمایید، استعدادهای بالقوه ی جوانان چاروسا با یاری شما بالفعل خواهد شد... ضمن تعامل در داشتن با دوستانی که با اصلاحطلبان اختلاف سلیقه دارند امیدواریم زمینه ی حضور اصلاحطلبان آن بخش ور مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم نمایید.

    پاسخ
  • 7 شهروند 1397/1/28 18:47:41

    این انتصاب رابه برادر گرامی دکتر محمودی وهمه ی اصلاحطلبان تبریک وتهنیت عرض میکنم وازخداوند منان آرزوی توفیق وسربلندی برای ایشان داریم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها