یادداشت
گفتگو و گزارش

سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح‌های راهداری استان منصوب شد+سوابق

سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح‌های راهداری استان منصوب شد+سوابق

علی خوان پایه طی حکمی رضا فارسی نیا را به سمت سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان منصوب کرد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، خوان پایه  در خصوص این انتصاب گفت: بعد از انتصاب معاونت فنی و نظارت این اداره کل و اداره پیمان، بر آن شدیم که شخصی توانمند و فنی را به عنوان بازوی نظارتی معاونت فنی و نظارت و این اداره کل منصوب کنیم. با توجه به شناختی که در طی سالیان گذشته از فارسی نیا داشتیم، وی را مناسبترین گزینه برای تصدی این پست دانستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: برای ایجاد هماهنگی و نظارت مستمر در روند اجرای پروژه ها به این جمع بندی رسیدیم که از تجارب و دانش آقای فارسی نیا در این حوزه بهره ببریم.

در بخشی از متن این حکم آمده است: با توجه تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی،شما را به عنوان سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح ها منصوب می نمایم.

فارسی نیا پیش از این رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهمئی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی  و مشاور مدیر کل راه و شهرسازی بوده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها