یادداشت
گفتگو و گزارش

خروجی رسانه‌ باید رفع مشکلات شهرستان باشد

خروجی رسانه‌ باید رفع مشکلات شهرستان باشد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از وابستگی برخی رسانه‌ها در سطح شهرستان به جریانات خاص انتقاد و گلایه کرد.

نشست خبری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، سید ایرج کاظمی‌جو در این نشست در ابتدا از زحمات همه رسانه در انعکاس و انتشار اخبار در همه حوزه‌ها خصوصاً حوزه فرهنگ و هنر در سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با توجه به نقش رسانه در توسعه و پیشرفت یک جامعه عنوان کرد: در همین راستا خبرنگاران شهرستان با انتشار اخبار خود و پیگیری‌ آن‌ها در مسائل، بسیاری از مشکلات شهرستان و حتی بخش‌ها و روستاهای تابعه را مرتفع نمودند.

وی ضمن تأکید بر تعامل و دو سویه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با رسانه‌ها، از وابستگی برخی خبرنگاران به طیف خاص ابراز گلایه نمود و گفت: دغدغه اصلی رسانه‌ها باید رفع مشکلات شهرستان باشد.

کاظمی‌جو در همین راستا ادامه داد: متأسفانه عده‌ای با نیات شوم وارد رسالت خبرنگاری شده‌اند که ماهیت این افراد مشخص شده و به زودی حوزه خبر را به عطایش لقا خواهند بخشید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در ادامه صحبت‌های خود، از افتتاح دفتر سینمای جوان در این شهرستان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: افتتاح دفتر سینمای جوان باعث پیشرفت فرهنگ و هنر شهرستان خواهد شد.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی بازیگری، برگزاری جشنواره ققنوس، جشنواره فیلم به صورت ملی و برگزاری ورکشاپ‌هایی در زمینه عکاسی را از جمله دیگر برنامه‌های این اداره در سال جاری عنوان کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها