یادداشت
گفتگو و گزارش

کیانی‌پور: همه باید در رفع مشکلات واحدهای صنعتی مشارکت کنند

کیانی‌پور: همه باید در رفع مشکلات واحدهای صنعتی مشارکت کنند

جبار کیانی‌پور ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یک برنامه راهبردی برای نجات اقتصاد کشور است.

به گزارش افتونیوز، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد حال و روز خوبی ندارد، افزود: برخی سیاست‌های نادرست گذشته موجب ضعف در اقتصاد استان شده است.

وی خواستار اتخاذ رویکرد جدید در رفع مشکلات حوزه صنعت شد و افزود: باید رویکرد جدیدی برای رفع مشکلات حوزه صنعت استان، بهبود فضای کسب و کار و بهبود وضعیت معیشت مردم تعریف شود.

این مسئول با اشاره به عدم خروجی جلسات در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: متاسفانه علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ستاد تسهیل خروجی خوبی نداشته که تقاضا داریم رویکرد جدیدی در اجرایی شدن مصوبات اعمال شود.

کیانی‌پور با اسفناک خواندن وضعیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان گفت: اگر قرار است یک واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردد همه باید در بازگشت این واحد کمک کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به اینکه نباید خودمان مرگ بنگاه‌ها و واحدهای صنعی را رقم بزنیم، افزود: همه باید در رفع مشکلات واحدهای صنعتی مشارکت کنند.

وی با اشاره به تناقض میان اجرای کردن پروژه‌های دولت و قوه قضاییه افزود: کمیته حمایت از استان‌ها با هدف اجرایی شدن پروژه‌ها تشکیل شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دولت مبلغ ۴۰۵ میلیارد تومان برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید اختصاص داده که زمینه جذب این مبلغ فراهم شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها