پسر موحد در حادثه رانندگی جان باخت/ جزئیات

پسر موحد در حادثه رانندگی جان باخت/ جزئیات

فرزند حجت الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده اسبق حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ وبهبهان وآغاجری  در یک حادثه رانندگی جان باخت.

به گزارش افتونیوز سیدرضا موحد فرزند حجت الاسلام سیدمحمد موحد در شب 19 خرداد در یک حادثه ناگوار رانندگی در حوزه شهرستان بهبهان جان باخت .

13930707000146_PhotoL

پیکر این جوان ناکام به سردخانه بیمارستان در بهبهان انتقال داده شد.

حادثه درپی واژگونی یکدستگاه خودرو سواری ال۹۰ در کیلومتر ۱۵ جاده بهبهان -گچساران رخ داده که از دو سرنشین خودرو یک نفر فوت نموده و نفر دوم نیز بشدت مجروح وبه بیمارستان انتقال داده شده است.

مسئولان هلال احمر کهگیلویه جزئیات این حادثه را این گونه توضیح داده اند:

در پی تماس تلفنی مردمی در ساعت 30 دقیقه بامداد با پایگاه فیلگاه مبنی بر وقوع حادثه ای در خروجی جاده بهبهان به سمت دهدشت واقع در خیرآباد گهر بین پلیس راه و ایست بازرسی، با توجه به نزدیکتر بودن پایگاه جاده ای خیرآباد با محل تصادف، از طریق پایگاه فیلگاه دهدشت با پایگاه فوق تماس گرفته شد و گزارش حادثه اطلاع رسانی شد. نیروهای امدادی پایگاه خیرآباد نیز دقایقی بعد در محل حادثه حاضر شدند و باتوجه به گزارش مسولین شیفت پایگاه فوق، شخصی بنام رضا موحد به همراه شخص دیگری به نام حمید طاهرمنش سوار بر خودروی ال 90 بودند که به علت چپ کردن خودرو دچار سانحه شده و متاسفانه آقای رضا موحد بلافاصله در محل حادثه و قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده ولی شخص همراه ایشان در سلامتی کامل بسر می برد و مشکل ایشان چندان جدی نیست.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها