یادداشت
گفتگو و گزارش

میزان اعتیاد در بویراحمد از متوسط کشوری پایین‌تر است

میزان اعتیاد در بویراحمد از متوسط کشوری پایین‌تر است

فرماندار بویراحمد گفت: میزان اعتیاد به مواد مخدر در شهرستان بویراحمد از متوسط کشوری پائین تر است.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، سید محمد کاظم نظری در جلسه راه‌های پیشگیری از اعتیاد و امنیت که با محوریت شورای اسلامی شهرستان بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: احساس مسؤولیت اعضای شورای اسلامی شهرستان و ورود به مقوله آسیب‌های اجتماعی نشان از توجه و دغدغه داشتن آن‌ها در این حوزه‌ها است.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه جلسه خوبی است و باید ابتدا خواسته‌ها مطرح و پس از آن مصوبات لازم را داشته باشیم، گفت: امیدواریم با هم‌اندیشی اعضای شورای شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی شاهد کاهش اعتیاد در سطح شهرستان باشیم.

نظری اذعان کرد: در بحث اعتیاد در چند حوزه مقابله با توزیع، پیشگیری از اعتیاد و درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی هر نهاد و دستگاهی در حوزه کاری خود برنامه اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: شهرستان بویراحمد در بحث اعتیاد نسبت به متوسط کشوری پایین‌تر بوده که باید همین میزان کم را کاهش دهیم، همچنین نیروی انتظامی در راستای عرضه مواد مخدر در سطح شهرستان بویراحمد اقدامات خوبی انجام داده است.

نظری با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به نسبت در سطح کلان شهرستان امنی است، گفت: با وجود اینکه امنیت به نسبت در شهرستان رضایت‌بخش بوده ولی متأسفانه ایرادات بدی وجود دارد که اگر برطرف نشود زحمات و خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی زیرسؤال می‌رود.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به برخی بد اخلاقی‌ها و رفتارهای نامناسب در سطح میادین و پارک‌های تفریحی مرکز استان اذعان کرد: وجود اشرار و ارازل و اوباش زیبنده شهرستان نیست.

نظری بیان داشت: شورای اسلامی شهرستان با برگزاری چنین جلساتی مشکلات مربوط به هر منطقه را منفک و به تناسب هر منطقه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها