یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک استاندار و معاون عمرانی به سامان پاکباز

پیام تبریک استاندار و معاون عمرانی به سامان پاکباز
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی موفقیت سامان پاکباز ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی را تبریک گفت. متن پیام درپی می‌آید: در پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است؛ پارالمپیک آوردگاه انسان‌های مقاوم و با اراده‌ای است که هر چند به لحاظ جسمی دچار نقص هستند اما روح بلند، اعتماد به نفس، صلابت و همتشان به سان دنای استوار محکم و رفیع و ایستادگی در برابر ناملایمات از خصایص برجسته این اسوه‌های ایمان است.

در ادامه بیان شده است: این موفقیت، پیروزی و کسب مدال نقره شما در مسابقات جهانی پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در ماده پرتاب وزنه را به مردم استان، خانواده صبورتان و همچنین جامعه ورزشی استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روزافزون و ایستادن بر  سکوی افتخار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را برای شما و دیگر جوانان مستعد این استان دلاورخیز و غیور، از ایزد منان خواستارم.

همچنین پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار نیز این موفقیت را به سامان پاکباز تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسیار خرسندیم که بار دیگر شاهد افتخار آفرینی قهرمان ورزشی هم استانی آقای سامان پاکباز، این بار در رقابت های مهم دنیا یعنی مسابقات پارالمپیک  با کسب مدال نقره رشته پرتاب وزنه و اولین مدال کاروان ایران در این دوره مسابقات بودیم. این افتخار آفرینی مهم را به سامان پاکباز و خانواده محترم، مردم استان ویژه مردم نخبه پرور شهر سی سخت تبریک عرض می نماییم. امید است با همت پروردگار متعال شاهد موفقیت ها و سربلندی های همیشگی این ورزشکار در تمامی مراحل زندگی باشیم.

سامان پاکباز ورزشکار هم استانی توانست در رشته پرتاب وزنه در مسابقات پارالمپیک مدال نقره را از آن خود کند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها