یادداشت
گفتگو و گزارش

انتصاب اصولگرایان حامی رئیسی در شهرداری چرام /نوری با غلطک از روی اصلاحطلبان رد شد/واکنش اصلاحطلبان به این انتصابات چیست؟

انتصاب اصولگرایان حامی رئیسی در شهرداری چرام /نوری با غلطک از روی اصلاحطلبان رد شد/واکنش اصلاحطلبان به این انتصابات چیست؟

انتصاب اصولگرایان حامی رئیسی در شهرداری چرام/نوری با غلطک از روی اصلاحطلبان رد شد

واکنش اصلاحطلبان به این انتصابات چیست؟

سرانجام بعداز حرف و حدیث های بسیار، علی نوری شهردار چرام با بی توجهی به خرد جمعی اصلاح طلبان و حامیان وی دست به انتصاب های اصولگرایانه در شهرداری چرام زد تا به همگان اثبات شود علی نوری زاده که در  انتخابات مجلس سال 94 به کاندیدای مجمع اصلاحطلبان رای نداد به روشنی راه خود را از اصلاح طلبان جدا کرده است.

شهردار چرام که با حمایت لیدرهای اصلاح طلب حامی منطقیان به شهرداری رسید حتی به توصیه های دوستانه بزرگان جریان اعتنایی نکرد تا حاشیه ها و نگرانی از شهرداری چرام بیشتر شود.

شهردار چرام که حاشیه هایش در ابتدا کار با امیر دانایی ریس ستاد روحانی در سال 92شروع شد بعداز مدتی و در جریان افتتاحیه آسفالت مسکن مهر چرام حاشیه های پررنگ تری شروع شد و با رئیس دفتر حاج عدل هاشمی پور کار آنها به تنش کشید تا ثابت شود رای نوری به کاندید مورد علاقه خود در سال 94 در تصمیم هایش و حتی تقدیر و تشکر کردن وی در افتتاح پروژه ها هم تاثیر دارد.

اما حاشیه های شهردار شهر چرام انگار تمامی ندارد و در گروه های مجازی شهر چرام با توهین آشکار به خبرنگاران زحمت کش چرام نشان داد که هنوز با آداب حضور در فضای مجازی و رعایت حقوق شهروندی آشنا نیست.

علی نوری که علاقه شدیدی به آسفالت دارد و در فضای کارهای فرهنگی نیست که بخش مهمی از حوزه کاری شهرداری هاست و به علت بی توجهی به این مقوله مهم و تاثیر گذار  موجب شد که در تعطیلات عید نوروز و هنگام حضور گردشگران نوروزی در باغ چشمه بلقیس چرام، مسافران نوروزی اعتراصات زیادی به این مکان داشته باشند، این امر موجب اعتراضات زیادی در فضای رسانه ای استان شد به گونه ای که شهردار چرام در بحث ستاد خدمات سفر و ارزیابی های استانی هیچ جایگاه در خور توجهی نداشت.

شهردار چرام که نیاز به یادگیری اصول و فنون مدیریت فرهنگی در شهرداری چرام به عنوان یک شهر فرهنگی و گردشگری دارد و نیاز به مشاوران در حوزه های مختلف دارد اما به علت عدم هماهنگی و همگرایی با دستگاه ها و نهادهای  های مختلف شهرستان چرام موجب شده که حاشیه های پنهان و پیدایی در عملکرد وی بروز و ظهور شود.

شهردار چرام که تنش و بحث های حاشیه ایی وی با کارگر پمپ گاز شهرداری چرام دوباره حاشیه ساز شد موجب ناراحتی گسترده اصلاح طلبان از رفتار های وی شده است چرا که این نوع رفتارها به پای جریان اصلاح طلبی نوشته می شود.

اما شهردار چرام امروز با غلطک از روی اصلاح طلبان و حامیان وی رد شد و با انتصاب معاون اصولگرا و فعال ستاد رئیسی در شهر چرام  و معرفی گزینه های دیگر اصولگرا برای حراست و مسئول کارگزینی و رئیس دفتر خود عملا به اصلاح طلبان دهن کجی کرد تا موجی از این اعتراضات پیدا و پنهان بر علیه وی شکل بگیرد.

با جمیع شرایط و حاشیه ای که در بالا ذکر شد به نظر می رسد اجماع مهمی برای استیضاح وی در ماه های آینده شکل بگیرد چرا که نوع رفتارهای وی بیانگر زمینه سازی وی برای انتخابات مجلس در سال 98جهت حمایت از کاندید مورد علاقه خود در سال 94 می باشد.

باید منتظر ماند و دید  که آیا زنگ استیضاح نوری شهردار چرام کی نواخته می شود؟

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 ناشناس 1397/3/4 12:15:55

    حق داره بیشتر به فکر آسفالت باشه چون ...............

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/3/2 3:3:3

    به‌خدا‌اگر‌همین‌خبرنگاران‌بزارند‌که‌همانند‌عادل فردوسی‌پور‌که‌به‌جای‌گزارش‌میدان‌فوتبال‌هواسش‌به‌بیرون‌زمین‌فوتبال‌وحواشی‌است‌همه‌مشکل‌حل‌است.واگر‌هرنیرویی‌که‌توانمندودلسوز‌‌باشد‌برای‌‌پیشرفت‌شهرمان‌باید‌از‌ان‌استقبال‌کنیم‌.هرچند‌همه‌نیروهای‌شهرداری چرام‌زحمتکش‌وتوانمندند.بابا‌به‌فکر‌پیشرفت‌وابادانی‌باشید‌.اصلاح‌طلب‌یا‌اصولگرا‌‌تموم‌شد‌چرا‌شهر‌ما‌بایدهمیشه‌عقبتراز‌همه‌جا‌باشه‌.تورابه‌این‌ماه‌مبارک‌واین‌وقت‌ سحر‌اجازه‌بدین‌نیروهای‌زحمتکش‌شهرداری‌وشورای‌ شهر‌به‌مردم‌خدمت‌کنند.......کوچک‌همه‌‌‌..یوسف‌علیپور

    پاسخ
  • 3 تیام 1397/3/1 21:59:55

    اهای  مسول  سایت ؟  این  دانایی  چقد  بهت  داده  خوردی  ک  اینقد  سنگشو  ب  سینه  میزنی . نوری  مرد  کاره  و  عمل . نیروهایی هم  انتخاب  کرده   مثل  خودش  کاری ان . و  فراجناحی . لیاقت  مردم  چروم  یکی مث  همون  ......... ک  ...........   بخوره  شبانه  جیب های  مردم شهرو  خالی  کنه   بعدش  اینجوری   برا  ادماش  سنگشو  ب سینه  بزنی. متاسفم

    پاسخ
  • 4 علی 1397/3/1 20:32:43

    عجت شهرداری چرام داره........ و مغرور

    پاسخ
  • 5 علی 1397/3/1 20:31:6

    واقعا شهردار نوری شورشو در آورده...مه شهردار قعطی بود...واقعا برای شورای شهر چرام متاسفم...شهردار که در جلسات فرمانداری حضور کم رنگ داره و به فرهنگ مردم و کارهای فرهنگی شهرداری اهمیتی نمیده...چرا اعضای محترم شورای شهر اینقدر بی مسولیت هستن...

    پاسخ
  • 6 علی 1397/3/1 20:19:42

    واقعا شهردار نوری شورشو در آورده ...شهردار قطعی بود...حتی تو جلسات فرمانداری حضور کم رنگ داره...همه کاسه و کوزه سر اعظای شورای شهر شکسته میشه...شهردار خودش بی خیال هست

    پاسخ
  • 7 شب آخر 1397/3/1 19:30:48

    درود بر کریم خبرنگار جسور

    پاسخ
  • 8 دوم خرداد 1397/3/1 19:29:53

    درود به کریم جوان خبرنگار اصلاح طلب چرام با خبرهای ناب و اصلاح طلبانه اش //واقعا افتونیوز رسانه واقعی اصلاح طلبان هست//تیتر جالب رد شدن با غلطک

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1397/3/1 19:11:0

    وای سی هالوم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها