یادداشت
گفتگو و گزارش

نوروزی: اعتبارات عمرانی استان از خردادماه توزیع می‌شود

نوروزی: اعتبارات عمرانی استان از خردادماه توزیع می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات 647 میلیارد تومانی عمرانی استان در سال جاری گفت: با تشکیل شورای برنامه‌ریزی استان این میزان اعتبار تا پایان خرداد ماه توزیع می‌شود.

حسن نوروزی در جمع خبرنگاران به اعتبارات سال 97 اشاره کرد و گفت: اعتبارات سال جاری استان افزون بر 647 میلیارد تومان است، البته این مبلغ بدون اعتبارات پروژه‌های ملی و ملی استانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمده پروژه‌های استان مانند راه‌های مواصلاتی، بیمارستان‌ها و آبرسانی به شهرها و فاضلاب‌ها پروژه‌های ملی استان هستند که عدد و ارقام آنها جدا است، 226 میلیارد تومان این اعتبار، از محل نفت و گاز، 134 میلیارد تومان اعتبارات استانی، شاخص‌های ارتقا توسعه و مالیات بر ارزش افزوده است که به ورزش تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مبلغ 300 میلیارد تومان این اعتبار در قالب استفاده متوازن از امکانات کشور به استان ابلاغ شده است که سر جمع اعتبارات عمرانی استان 647 میلیارد تومان است و در خرداد ماه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان را تشکیل و این اعتبار بین فصل‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف توزیع خواهیم کرد و هر کدام را بنا به شاخص‌هایی که دارند اعتبار خواهم داد.

این مسؤول بیان کرد: امیدوارم تا پایان خرداد ماه بتوانیم بحث توزیع اعتبارات عمرانی در استان را نهایی کنیم، خوشبختانه بنا به سیاست سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 97، تخصیص اعتبارات استانی بیشتر به صورت نقد و اسناد بند(ز) قانون بودجه است.

وی عنوان کرد: دولت اسنادی را که سر رسید آن کوتاه مدت و کمتر از یک سال است به پروژه‌های استانی اختصاص داده و اسنادی که بیش از دو سال است برای پروژه‌های ملی در نظر گرفته است که امیدوارم امسال در تخصیص اعتبار وضعیت خوبی داشته باشیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها