یادداشت
گفتگو و گزارش

بازگشت به عقب در کهگیلویه/نتیجه‌ی آشتی استاندار و هاشمی‌پور انتصاب مدیر اصولگرا می‌شود!

بازگشت به عقب در کهگیلویه/نتیجه‌ی آشتی استاندار و هاشمی‌پور انتصاب مدیر اصولگرا می‌شود!

در بازار داغ شایعات برای تغییر فرماندار کهگیلویه طبق شنیده ها یک منبع آگاه درحوزه وزارت کشور از منتفی شدن انتصاب میرمحمدی و سایر گزینه هاو انتصاب یک اصولگرای شاخص حامی احمدی نژاد درسکان فرمانداری کهگیلویه خبرداد.

به گزارش افتونیوز، این منبع آگاه ضمن تایید خبر فوق گفت طبق شنیده ها فرماندار دولت احمدی نژاد مجددا و در دولت تدبیر و امید در یک قدمی فرمانداری شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

بر خلاف شعار دولت روحانی که به عقب بازنمی گردیم اما انگار خلاف این شعار در کهگیلویه عمل می شود.

حامیان دولت تدبیر و امید در این شهرستان ازاین انتصاب هیچ اطلاعی ندارند و بنظر می رسد که  نماینده کهگیلویه هم دراین انتصاب دخیل بوده ومی توان گفت نقش مهمی دراین انتصاب دارد .

او در دولت احمدی‌ نژاد توانسته بود با حمایت برخی از چهره‌های شاخص اصولگرای  جریان حامی احمدی‌نژاد، در مدت زمان کوتاهی پله های ترقی را طی کند وفرماندار یکی از شهرستان های مهم باشد.

بر پایه این گزارش،این مدیر احمدی نژادی که در دولت تدبیر و امید سمت دارد سعی دارد با حمایت برخی از بزرگان شهرستان،با نشستن بر منصب فرمانداری یکی از شهرهای مهم استان،دوباره دردولت تدبیروامید اما در پستی مهم تر فعالیت نماید.

با انتصاب این چهره اصولگرا نه تنها اختلاف میان دو طیف اصلاحات به پایان نمی‌رسد بلکه باعث می‌شود که دامنه اختلاف ها وانشقاق بیشتر شود و باعث قدرت گرفتن اصولگراهای مخالف باسیاست های دولت شود.

انتصاب این چهره اصولگرا در فرمانداری کهگیلویه بعد از حملات و قهر عدل هاشمی پور با استاندار و سپس آشتی هفته گذشته این دونفر در تهران حکایت از امتیاز دادن ویژه به نماینده کهگیلویه توسط استاندار می باشد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دیوجام 1397/3/5 1:18:39

    جای تاسف داره متاسفام برای استاندار دولت تدبیروامید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها