یادداشت
گفتگو و گزارش

طرح پیمایش خانه به خانه در استان اجرا می‌شود/ اجرای 5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان

طرح پیمایش خانه به خانه در استان اجرا می‌شود/ اجرای 5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح پیمایش خانه به خانه در شهرهای استان خبر داد و گفت: در این طرح که با توسط معاونت خدمات مشترکین و با همکاری ادارت تابعه شرکت آبفای استان انجام می‌شود نسبت به شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب صورت می گیرد.

طهمورث گودرزی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح بیان کرد: انشعاب های غیرمجاز آب علاوه بر افزایش بی‌وریه مصرف آب باعث بروز خسارت به شبکه توزیع و تاسیسات آب می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر انشعاب غیرمجاز تا 7 برابر یک انشعاب مجاز مصرف دارد، تصریح کرد: به همین دلیل با کسانی که به نصب انشعاب غیرمجاز اقدام کنند به صورت قاطع برخورد می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح پیمایش خانه به خانه از هفته جاری و در روستاهای اقماری شهر یاسوج به مرحله اجرا درآمده است و به مرور در مناطق مختلف شهرهای استان اجرا خواهد شد.

*اجرای 5 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان/ توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای استان

 معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سال جاری نیز مانند چهار سال گذشته روند توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای دارای شبکه فاضلاب روند قابل قبولی داشته است.

مسعود مرادیان بیان کرد : طی دو ماه اخیر حدود 5 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح 5 شهر استان به خصوص سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت اجرا شده است. مرادیان یادآور شد: از این میزان حدود یک کیلومتر شبکه اصلی فاضلاب و مابقی نیز شبکه جمع‌آوری فرعی فاضلاب بوده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بیش از 45 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان اجرا شد.

وی با بیان اهمیت اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهرهای استان تصریح کرد: توسعه شبکه فاضلاب در سطح شهرهای استان و نیز مطالعه ایجاد طرح فاضلاب در شهرهای فاقد شبکه فاضلاب از برنامه هخای اصلی شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها