یادداشت
گفتگو و گزارش

تخصیص در شهرستان ها رصد و برنامه ریزی شود/ مردم از روند کند اجرای پروژه ها خسته شده اند

تخصیص در شهرستان ها رصد و برنامه ریزی شود/ مردم از روند کند اجرای پروژه ها خسته شده اند
در حوزه مناقصات باید نگاه اعتدالی باشد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه ظرفیت ها و فعالیت هلدینگ های سرمایه گذاری دراستان ضروری است .

به گزارش افتونیوز "عدل هاشمی پور" ظهر پنجشنبه، در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: در کنار ظرفیت های دولتی، باید پتانسیل های بخش خصوصی، خیرین اشتغال و  هلدینگ های اقتصادی در استان دیده شود . منابع دولتی محدود است و نباید تنها روی این بخش متمرکز شویم .

وی اظهارکرد: باید با رایزنی از منابع دولتی بهره ببریم و تقویت بخش خصوصی، مؤسسات و نهادهای خیریه و هلدینگ های سرمایه گذاری در استان را عملیاتی کنیم .

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت توزیع مناسب اعتبارات و بهبود شاخص های میزخدمت، خاطرنشان کرد: امید است کلان نگر نباشیم و تخصیص در حوزه شهرستانی نیز باید رصد و با برنامه ریزی مناسب انجام شود .

هاشمی پور با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام در استان، تصریح کرد: پروژه ها و طرح های ما در استان زیاد است و صدها پروژه در استان تعریف شده و باید روی پروژه های نیمه کاره متمرکز شویم و با برنامه زمان بندی خروجی مناسبی رقم بزنیم .

وی خواستار تعریف اصولی پروژه ها شد و ادامه داد: مردم از روند کند اجرای پروژه ها خسته شده اند .

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وحدت و تعامل برای توسعه همه جانبه استان، عنوان کرد: باید از فرصت های طلایی به نحو مناسبی استفاده کرده و در حال حاضر چهار گوشه حوزه انتخابیه کارگاه عمرانی است . کارهای بزرگی در سطح استان در حال انجام است .

هاشمی پور بیان کرد: وحدت نمایندگان استان در این دوره مثال زدنی است و هیچ اختلافی بین نمایندگان وجود ندارد و باید این وحدت و یکپارچگی حفظ شود .

وی اضافه کرد: اعتبارات باید به نحو مطلوبی هزینه شود، بروکراسی های اداری آسیب زا نشود و در حوزه مناقصات نیز عملکرد زمانی مطلوب ضروری است و باید در این حوزه نگاه اعتدالی باشد.

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها