یادداشت
گفتگو و گزارش

حزب «ندای ایرانیان» کهگیلویه بزرگ تشکیل شد/ ترکیب هیئت رئیسه و کمیته ها مشخص شد

حزب «ندای ایرانیان» کهگیلویه بزرگ تشکیل شد/ ترکیب هیئت رئیسه و کمیته ها مشخص شد

حزب «ندای ایرانیان» کهگیلویه بزرگ تشکیل شد.

به گزارش افتونیوز، در محل حزب ندای ایرانیان دهدشت، این حزب با حضور رئیس و اعضای شورای شعبه استان با اعضای جدید در شورای شعبه شهرستان آغاز بکار کرد که پس از رایزنی ها و گفتگوها هیئت رئیسه و چند کمیته آن به شرح زیر مشخص شدند :

آقای فرشید عزیزی بعنوان رئیس حزب در شهرستان کهگیلویه بزرگ انتخاب شد. آقای محمدجواد مرادی تبار نیز از لنده بعنوان نائب رئیس و آقای ساسان امینی از لیکک بهمئی بعنوان دبیر حزب در شهرستان کهگیلویه بزرگ انتخاب شد.

در ادامه نیز آقای ثارالله سرداری بعنوان مسئول کمیته تشکیلات و آقای رضا ابتکار نیا هر دو از چرام بعنوان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخاب شدند.

همچنین آقای فرشید خاتم زاده از لنده بعنوان مسئول کمیته فرهنگیان و آقای رضا کاسب نیا از دهدشت بعنوان مسئول کمیته اقشار و بازاریان انتخاب شدند.

آقای بهنام عابدی از لیکک بهمئی نیز بعنوان مسئول شاخه جوانان و دانشجویان حزب شهرستان کهگیلویه بزرگ انتخاب و معرفی شد.

در پایان شورای حوزه کهگیلویه بزرگ در راستای اهداف حزب نسبت به فعالیت اجتماعی و میدانی مستمر و قانونی جهت توسعه و پیشرفت شهرستان کهگیلویه بزرگ بعنوان بخشی از ایران بزرگ تعهد و مسئولیت خود را اعلام داشتند.

در ابتدای این جلسه، آقای سپهدار مجلسی رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان دنا و رئیس حزب ندای ایرانیان در استان علاوه بر تشکیل شورای حزب در شهرستان های چهارگانه زیر نظر شورای حوزه کهگیلویه بزرگ از تمایل این حزب در جذب و همکاری همه اقشار جامعه علی الخصوص جوان ترها خبر داد و امیدوار بود که حزب ندای ایرانیان شهرستان با برنامه ریزی و تلاش و پیگیری مطالبات در راستای اهداف حزب در بستر جامعه بصورت قانونی موفق باشند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها