یادداشت
گفتگو و گزارش

صداوسیمای عام یا خاص؟!

صداوسیمای عام یا خاص؟!

هرگز پی نبردم *صداوسیما* چه چیزی را پوشش می دهد و چه چیزی را می پوشاند ولی حقیقت تردد پایداری‌هاست در مدار صداوسیما. گویا منحصرا از عقیده های یک جریان خاص پیروی می کنند و برای صدا و تصویر آنها اهمییت قائل اند و یقینا امر فقط امر آنهاست و توپچی ها هم متعلق به آنهاست پس فضاحت است که نام ملی را یدک بکشند و به نام  یک ملت غریب آشنا کنند .

از طرفی  کارشان شده است که شخصی ها را بزرگ کنند و شاخص ها را کوچک ، مردم یادشان نمی رود  که وظیفه صداوسیما در هشت سال دوران اصولگراها فقط لاپوشی منجلاب آنها بود که فضای عمومی را برای  آنها امن کنند ، تا جور جفایی که بر سر ملت روا می داشتند آشکار نشود.

حال نیم نگاهی هم به شبکه‌ی عتیقه خودمان بیندازیم که هم صدایش ناهنجار است و هم تصویرش بی‌کیفیت است و نه برنامه‌هایش پسندیده و مطلوب است. مدت زیادی بود که شبکه دنا برای همه اعضای خانواده مضحکه و بی معنی و بی روح شده بود، و هیچ چیز تازه ای نداشت و به همان روال همیشگی پیش می رفتند .

و گاهی خودشان هم از این ادا درآوردن ها و شکلک بازی ها خسته می شدند که  ناگهان هواپیما ATR سقوط می کند و همه ملت در غم و اندوه این مصیبت  به سوگ می نشینند و فرصتی می شود برای نمایش این سیمای مخروبه که جان تازه ای بخشد و مخاطبان خود را باز گرداند ، که این هم برایشان دوامی نداشت و بازهم مسیر سابق را طی می کردند و دنباله دار تفکرات  کهنه ای که همان عَلَم کردن .......... و  فرمان برداری از  محبوبه هایشان (پایداری ها) می شد بازمی گردند .

مسولان صداوسیمای مرکز استان کهگلویه وبویراحمد؛

چنین دلقک بازی های برای یک استان با چنین فرهنگ ، هویت و تاریخی که به تمام مسائل ریز درشت این سرزمین گره خورده است کاری جز شرمساری و سرافکندگی نیست، این استان فراتر از تفکرات صغیر شما نام و نشان دارد که خیلی ها از نام و نشان تاریخ سازان این استان بر پهنای این سرزمین ناآگاهند و وظیفه شماست که هویت فرهنگی این استان را به سرتاسر این کشور مخابره کنید ، تا در گمنامی و گمراهی نسوزیم .

بلکه ؛ اگر آرتیست هایشان مجالی ببخشند برای نمایش بقیه مردم و نظری بخواهند از بقیه جامعه تا میزان عملکرد صحیح و غلطشان دستشان بیاید  و بفهمند شیوه ای چنینی دگر به درد دهه بیستی ها هم نمی خورد چه برسد به متفکران جوان جامعه که می بییند و می فهمند و تفسیر می کنند .

گر به پرستاری از پایه پایداری ها نپردازند و کمی به طبابت فضای عمومی جامعه بپردازند نقش اساسیشان را در ایفای درد جامعه اعمال می کنند . و می فهمند فضای عمومی چقدر آشفته، پریشان و مضطرب شده  است از شیوه و رسم و عمل آنها .......

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها