یادداشت
گفتگو و گزارش

حاشیه‌های پل بشار تمامی ندارد/ غیبت معنادار شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج در افتتاحیه

حاشیه‌های پل بشار تمامی ندارد/ غیبت معنادار شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج در افتتاحیه

فاز نخست پل سوم بشار یاسوج پس از 15 سال از آغاز عملیات اجرایی، با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان اجرایی استانی و محلی به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش افتونیوز، غیبت شهرداری و اعضای هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج در این مراسم کمی عجیب بود چون نستهن مقدم در روزهای گذشته خبر جدول‌گذاری و آسفالت بخشی از مسیر منتهی به پل بشار را به رسانه ها داده بود و اگر از این مسیر تردد کرده باشید متوجه حضور فعال ماشین آلات شهرداری در این مسیر بوده اید و قرار بود همزمان با پل سوم بشار، پروژه شهرداری نیز به بهره برداری برسد.

برای حضور اصحاب رسانه در این مراسم، ابتدا در پیامی که از سوی شهرداری و راه و شهرسازی برای خبرنگاران ارسال شد زمان افتتاح این پروژه ساعت 6 عصر اعلام شد ولی اندک زمانی پس از آن، راه و شهرسازی استان در پیامی مجدد، ساعت افتتاح این مراسم را 5 عصر اعلام کرد.

البته در بنرهای تبلیغاتی که از سوی روابط عمومی شهرداری یاسوج در فضای مجازی منتشر شده بود نیز زمان برگزاری ساعت 18 اعلام شده بود.

یک منبع مطلع در خصوص عدم حضور شهردار و رئیس و اعضای هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج در این مراسم گفت: قرار بود این برنامه با همکاری و هماهنگی راه و شهرسازی و شهرداری یاسوج برگزار شود اما راه و شهرسازی استان زمان برنامه را بدون هماهنگی تغییر داد. این موضوع (احتمالا) باعث ناراحتی شهردار و هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج شد چون هیچ کدام از آنها در مراسم افتتاحیه حضور نداشتند.

در این مراسم از دیگر ادارات و دستگاههای که سهمشان در تکمیل این پروژه مشخص نیست تشکر و قدردانی شد! ولی هیچ اسمی از شهرداری یاسوج برده نشد و البته استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتهای سخنان خود احتمالا به صورت خودجوش از شهرداری یاسوج هم تشکر کرد اما به نظر می رسید اراده ای در کار بود تا هیچ نامی از شهرداری و تلاشهای آنها برده نشود!

مقدم شهردار یاسوج، اکبری رئیس شورا، احمدی کیش و خوبانی اعضای هیئت رئیسه در این مراسم حضور نداشتند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 خلیل 1397/3/28 18:59:30

    بود و نبود شهردار و رئیس شورا مهم نیست اینا که کاری نکردن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها