یادداشت
گفتگو و گزارش

بخشدار چرام: متاسفم برای کسانی که دولت را تخریب می‌کنند/ از مدیران گله‌مندم/ چرا مدیران از دولت و خدماتش دفاع نمی‌کنند؟

بخشدار چرام: متاسفم برای کسانی که دولت را تخریب می‌کنند/ از مدیران گله‌مندم/ چرا مدیران از دولت و خدماتش دفاع نمی‌کنند؟

در جلسه ی شورای اداری شهرستان چرام که به ریاست فرماندار در سالن شبکه بهداشت برگزار شد سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام به بحث برجام و برخی منتقدین آن پرداخت و گفت: از مدیران گله مند هستم که توانایی گزارش کارهایی را که انجام داده اند را ندارند .

بخشدار چرام افزود: در بخش مرکزی چرام کارهای بسیار بزرگی که سابقه نداشت در این دولت انجام شد؛اما عده ای بی انصافی می کنند و واقعیات را برعکس می کنند؛چرا مدیران در فضای مجازی و جلسات از خدمات دولت دفاع نمی کنند؟ چرا می ترسید؟ چرا وقتی یک شخص رئیس جمهور و دولت را تخریب می کند دفاع نمی کنید؟ از چه شخصی می ترسید؟

افسردیر ادامه داد: عده ای منتقد دولت هستند که نقد منصفانه را می پذیریم و قبول داریم و کسانی که در فضای مجازی و بقیه فضاها دولت و رئیس جمهور را تخریب می کنند جانب انصاف را رعایت کنند و نقد منصفانه باعث توجه ویژه به نکاتی می شود که شاید فراموش شده باشند.

وی افزود: اما عده ای چنان دولت و رئیس جمهور را تخریب می کنند که احساس می کنیم با کشورهایی که دشمن قسم خورده ی ما هستند چنین رفتاری نمی شود.

افسردیر عنوان کرد: چرا رئیس جمهور را تخریب می کنید؟متاسفم برای کسانی که دولت را با بی انصافی تخریب می کنند و متاسفم برای مدیرانی که می ترسند از دولت دفاع کنند.

بخشدار چرام ادامه داد: رئیس جمهور هم مشروعیت مردمی دارد و هم مورد تایید مقام معظم رهبری است؛چرا عده ای که ادعا می کنند مطیع و پشت سر مقام معظم رهبری هستند شروع به تخریب دولت و شخص رئیس جمهور کرده اند.

افسردیر گفت: رئیس جمهور یک طلبه است و در فرهنگ ما می گویند روحانیت لباس پیامبر را به تن دارد که باید احترام شود.چرا وقتی کسی در مسیر منافع ما قدم بر می دارد از این جمله مقدس استفاده می کنیم اما وقتی در مسیر فکر و منافع ما نیست شروع به توهین و تخریب می کنیم.پس هر کس این لباس مقدس را بر تن دارد باید شامل این موهبت و احترام باشد.

بخشدار چرام اضافه کرد: منتقدین برجام بدانند که خوب هم می دانند برجام تصمیم کل نظام بوده است و این را بارها بر منتقدین برجام عرض کردم.

وی ادامه دادند: تیم مذاکره کننده مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و تصمیمات خوبی هم گرفته شد و این آمریکا بود که احساس زیان در توافق کرد و خارج شد.هدف رفع مشکلات و موانع توسعه ای کشور بود،عده ای فکر نی کنند که قصد خیانت بود که در اشتباه هستند.

افسردیر تصریح کرد: منتقدین نباید از جاده انصاف خارج شوند، منصفانه نقد کنند، نقد با تخریب تفاوت فاحش دارد

بخشدار چرام در پایان گفت: مدیران که سیاست های دولت را قبول دارند و نماینده دولت در شهرستان هستند از چه می ترسند؟چرا دفاع نمی کنند؟ چرا خدماتی را که خودشان انجام داده اند را نمی گویند؟

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها