یادداشت
گفتگو و گزارش

سامانه پرداخت آنلاین قبوض آب راه‌اندازی شد/ 5هزار شیرکاهنده مصرف آب بین شهروندان یاسوجی توزیع شد

سامانه پرداخت آنلاین قبوض آب راه‌اندازی شد/ 5هزار شیرکاهنده مصرف آب بین شهروندان یاسوجی توزیع شد

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه پرداخت آنلاین قبوض آب در استان راه‌اندازی شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی آبفا، طهمورث گودرزی در جمع خبرنگاران از مکانیزه کردن تمامی خدمات مشترکین شرکت آبفای استان از سال گذشته خبر داد و گفت: این کار به منظور رفاه حال مشترکین و تسریع در ارائه خدمات و صدور قبض آنلاین انجام گرفت.

وی افزود: یکی از خدمات ارائه شده در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سامانه پرداخت آنلاین قبض آب بهاء است که از اواسط سال گذشته در سایت آبفای استان قرار گرفته است.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشترکان و شهروندان می توانند بدون پرداخت کارمزد قبوض آب بهای خود را پرداخت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: برای ورود به سامانه و کسب اطلاعات قبوض نیاز به شماره اشتراک آب و کد شناسایی درج شده در قبض آب است.

توزیع 5 هزار شیرکاهنده مصرف آب بین شهروندان یاسوجی

قاسم قلندری در جمع خبرنگاران از شستشوی بیش از 3 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در ماه جاری خبر داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج افزود: به منظور فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و جلوگیری از اسراف این کالای با ارزش بیش از 5 هزار شیر کاهنده فشار آب بیش شهروندان یاسوجی توزیع شد.

قلندری یادآور شد: طی ماه های آینده و طول فصل تابستان نیز توزیع شیرهای کاهنده مصرف آب و نیز بروشورهایی با موضوع روش‌های مصرف بیهنه آب بین شهروندان یاسوجی توزیع خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مصرف آب در فصول گرم سال شهروندان باید حداکثر دقت را در مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آب به کار گیرند چرا که آب شرب با صرف هزینه های بالا به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها