یادداشت
گفتگو و گزارش

دست از خودزنی ها برداریم/ تصاویر

دست از خودزنی ها برداریم/ تصاویر
نیروها را پاس بداریم و مانع رشد دیگران نشویم. به گزارش افتونیوز، آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش دهدشت با حضور معاون مالی و پشتیبانی آموزش وپرورش استان، محمود منطقیان یکی از چهره های شاخص اصلاح طبان استان، معاون فرماندار کهگیلویه ، و تعداد زیادی از فرهنگیان اصلاح طلب در سالن شهید مطهری دهدشت برگزار شد

اردشیر یاری در این مراسم مدیریت در آموزش و پرورش را بسیار سخت خواند و با بیان اینکه در کهگیلویه به لحاظ شرایط حساس این پست سخت‌تر است، اظهار داشت:باید بپذیریم انشقاق سیاسی در کهگیلویه وجود دارد که کار را بر مدیر سخت‌تر می‌کند.

معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: از خودزنی‌ها دست برداریم و نیروها را پاس بداریم، مانع رشد دیگران نشویم.

وی با بیان اینکه در عین سلایق مختلف و اندیشه‌های متفاوت در مصالح عمومی باید به یکدیگر کمک کنیم، افزود: آقای فروزان از همه ظرفیت‌ وجودی خود برای پیشبرد آموزش و پرورش بکار گرفت و تشخیص داده شد از وجود وی در اداره کل استفاده شود.

این مسؤول، پورک‌پور مدیر جدید را از مدیران موفق استانی دانست و خطاب به وی گفت: از همه سلایق، اندیشه‌ها،نیروها و همه پتانسیل فرهنگیان برای هم‌افزایی استفاده کنید.

یاری در ادامه توصیه‌های خود بیان کرد: هر کس توانمندی دارد در عرصه مدیریتی از وی استفاده کنید تعادل و تعامل بوجود آورید، در ساماندهی نیروی انسانی از همه منابع آموزش و پرورش و فضاهای موجود در جهت بالا بردن این مجموعه قدم بردارید.

در پایان از زحمات چهار ساله سید لطف‌الله فروزان قدردانی و علی پورکپور به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1397/3/30 23:48:25

    مصیبتی به نام قومگرایی استان را فرا گرفته!!خدا عاقبت ما را ختم به خیر نماید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها