یادداشت
گفتگو و گزارش

بازدید هیئت اتریشی از پارک ملی دنا در کهگیلویه و بویراحمد

بازدید هیئت اتریشی از پارک ملی دنا در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت :معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست وتوسعه پایدار اتریش به همراه 9 نفر از کارشناسان و متخصصین این وزراتخانه از پارک ملی و مناطق حفاظت شده دنا بازدید کردند.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، گروه کارشناسان محیط زیست کشور اتریش در پی تفاهم نامه منعقد شده بین ایران و این کشور در سفری یک روزه به یاسوج درآخرین روز از خرداد ماه جاری از و پارک ملی ومناطق حفاظت شده کهگیلویه وبویراحمد بازدید کردند.

محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: بازدید متخصصان و کارشناسان محیط زیست اتریش در جهت اجرای تفاهم نامه علمی و عملیاتی بین سازمان حفاظت محیط زیست و این کشور اروپایی صورت گرفت.

وی گفت: تبادل اطلاعات و تجربیات علمی در راستای حفاظت از پارک های ملی و مناطق تحت مدیریت کشور یکی محورهایی بود که در این تفاهم نامه مورد تاکید است.

جعفری نژاد اظهار کرد: این گروه 10 نفره در این سفری یک روزه از مناطق حفاظت شده کوه گل و خاریدون سی سخت واقع در پارک ملی دنا دیدن کردند.

در این سفر و بازدید 3 رئیس پارک 6 کارشناس از کشور اتریش و 5 نفر کارشناس از سازمان حفاظت محیط زیست، ویکتوریا هاسبر معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست اتریش را همراهی می کردند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها