یادداشت
گفتگو و گزارش

انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد

انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد

مدیر هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از شروع فرایند انتخاب هیئت مدیره جدید این سازمان خبر داد.

امیدعلی پاک‌نژادی در جمع خبرنگاران با بیان این خبر گفت: بر اساس الزامات قانونی و طبق نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، فرایند هشتمین دوره انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و در این زمینه نیز اطلاعیه‌های لازم صادر شده است.

مدیر هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این انتخابات در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی ساختمان مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقطه تصمیم‌گیری جمعی مهندسان ساختمان است، تأکید کرد: تلاش این مجموعه این است که به عنوان یک نهاد حرفه‌ای، تخصصی و تأثیرگزار در ساخت و سازها بتواند در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون‌گرایی و تأمین حقوق شهروندی به رسالت خود عمل کند.

پاک‌نژادی از همه مهندسان ساختمانی که شرایط لازم را طبق نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی دارند خواست تا برای ثبت‌نام و اعلام نامزدی خود در دوره هشتم انتخابات هیئت مدیره در رشته‌های هفت‌گانه از روز 6 تیرماه تا 20 تیرماه سال جاری به دفتر هیئت اجرایی این استان مراجعه کنند.

وی آدرس این دفتر را یاسوج - بلوار بویراحمد - ساختمان شماره 4 راه و شهرسازی - طبقه هفتم اعلام کرد و گفت: نام‌نویسی از افراد متقاضی فقط در روزهای اعلام شده انجام می‌شود.

مدیر هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت مقررات قانونی بر اساس نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها