مهمترین مشکل سرمایه گذاری در استان معارضات اجتماعی است

مهمترین مشکل سرمایه گذاری در استان معارضات اجتماعی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از معارضات اجتماعی به عنوان جدی‌ترین معضل برای رفع موانع تولید در استان یاد کرد. به گزارش افتونیوز، سهراب بنام با اشاره به برگزاری نشست‌های ویژه برای رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نشست‌ها و جلسات تصمیم‌گیری برای این کار در استان برگزاری ستاد رفع موانع تولید است که بیشتر وقت‌ها با حضور و ریاست استاندار برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: تاکنون در این جلسات بسیاری از واحدهای مشکل‌دار به صورت موردی و مصداقی حضور یافته و مشکلات آنها را برطرف کرده‌ایم.

این مسؤول افزود: مهم‌ترین مشکلات آنها به موضوع تقسیط بدهی‌ها و همچنین استمهال برای پرداخت وام‌ها برمی‌گردد که با حضور بانک‌ها این مشکلات را بررسی کرده‌ایم.

بنام با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان فعال است و در آنجا تصمیمات عملیاتی برای اجرای این فرمان گرفته می‌شود، تصریح کرد: بانک‌ها نیز وارد فضای بسیار خوبی از همکاری شده‌اند.

وی در ادامه از معارضات اجتماعی به عنوان مشکلی بزرگ در پیش روی سرمایه‌گذاران یاد کرد و گفت: کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری نیز با حضور مسؤولان اجرایی و قضایی استان برگزار می‌شود که در آن از سرمایه‌گذاران تا آنجا که می‌توان و می‌شود حمایت می‌کنیم.

بنام گفت: در هفته گذشته نشستی با مسؤولان دستگاه قضایی در کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری داشتیم که در‌ آن به ایجاد شورای حل اختلاف برای کمک هر چه بیشتر برای رفع موانع تولید تأکید شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: در استان همه به فکر رفع مشکلات و موانع تولید هستند تا بتوانیم علاوه بر تولید هر چه بیشتر به اشتغال نیز کمک کنیم.

+فارس

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها