یادداشت
گفتگو و گزارش

اجرای طرح ضربتی شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در سروک/ پیشرفت 80 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت

اجرای طرح ضربتی شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در سروک/ پیشرفت 80 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت

با حضور اکیپ های اتفاقات آبفای یاسوج طرح ضربتی شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز سروک یاسوج انجام شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی آبفا، قاسم قلندری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز شهر یاسوج و روستاهای اقماری شهر یاسوج به صورت مداوم در حال انجام است، اظهار کرد: طی دو روز اخیر این طرح به صورت ضربتی در روستای اقماری سروک و خانه باغ‌های اطراف آن صورت گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج عنوان کرد: متاسفانه در بازدیدهایی که طی دو روز اخیر از روستای سروک انجام گرفت شاهد استفاده غیرمجاز از آب شرب برای مصارف کشاورزی بودیم.

قلندری یادآور شد: در موارد زیادی شاهد نصب انشعاب خودسرانه توسط مالکان بودیم و تعدد انشعابات غیرمجاز باعث شد که به صورت جدی در این قضیه ورود پیدا کنیم.

وی اتصال مجدد انشعابات خانه باغ های سروک را منوط به به پرداخت جریمه و خرید انشعاب دانست و گفت: در حالی که در شهر دچار کمبود آب هستیم استفاده غیرمجاز و سرقت آب شرب به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و آبفای شهری به هیچ وجه از این تخلفات نمی گذرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج خطاب به کسانی که مبادرت به نصب انشعاب غیرمجاز کرده اند تاکید کرد: این افردا سعی کنند که این انشعابات را جمع آوری کنند چرا که دیر یا زود انشعاب غیرمجاز آنها شناسایی خواهد شد و پیامد آن نیز جریمه های سنگین خوا هد بود.

آغاز مجدد طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سی سخت/پیشرفت 80 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت

طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سی سخت مجددا آغاز شد.

وحید نوروزی در بازدید از پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سی سخت اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح توسعه شبکه جمع آوی فاضلاب شهر سی سخت طی ماه جاری آغاز شد و با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سی سخت با بیان اینکه در حال حاضر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سی سخت در چهار نقطه این شهر در حال اجرا است، تصریح کرد: اجرای شبکه فاضلاب در شهر توریستی سی سخت ضروروی بود و قطعا تاثیر فراوانی در حفظ محیط زیست و ارتقاء بهداشت عمومی این شهر خواهد داشت.

نوروزی از پیشرفت مراحل ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت نیز خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته این تصفیه خانه حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته در موعد مقرر تکمیل و وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

نوروزی عنوان کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت از نوع پکیج تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به روش رشد تلفیقی است و بیش از 1200 مترمکعب در شبانه روز دبی خروجی این تصفیه خانه خواهد بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها