یادداشت
گفتگو و گزارش

جلسه هم‌اندیشی معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب کشور برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب کشور برگزار شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جلسه هم‌اندیشی معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی و داروسازان شاغل در بیمارستان‌های دولتی جنوب کشور (قطب) در استان فارس خبر داد و جلسه هم‌اندیشی معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب کشور تشریح کرد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان، امام‌بخش قائدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جلسه هم‌اندیشی معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی و داروسازان شاغل در بیمارستان‌های دولتی جنوب کشور (قطب) در استان فارس خبر داد.

وی گفت: در این جلسه پیرامون موضوعات مختلف از جمله 9 دارو پر مصرف که در بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرند، صحبت شد که هر کدام از حاضرین نظرات و دیدگاه‌های خود را در این رابطه ارائه دادند.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد که پزشکان متخصص و فوق تخصص و دارو سازان با سابقه بیمارستان‌های دولتی با دلایل محکم، قانع کننده و علمی در خصوص عدم استفاده از داروهایی که مصرف آنها در بیمارستان ضرورت ندارد، مشاوره دهند.

وی عنوان کرد: همچنین در خصوص چگونگی جلوگیری از عفونت‌های بیمارستانی بحث و تبادل نظر و مقرر شد به جای استفاده از داروها از شوینده‌های ضد عفونی استفاده شود که این مواد اثر بیشتری در ضد عفونی‌ها دارد.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: مشکلات دارو سازان و استفاده درست از آنتی‌بیوتیک‌ها در بیمارستان‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها